Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på butikken, og overhørte ei gammel dame: "Skulle bare hit og kjøpe bær og tomat."

Tomat ER bær, din forbanna tosk.

wikipedia: "Tomat er en bærfrukt med mange av trekkene til en grønnsak"

Tomat er en Bærsak

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jenta jeg liker drikker ikke :(

Jeg ville vært takknemlig! Det er godt å ha en trygg kvinne som ikke finner på noe dumt i fylla, er ute og fyllefester med andre gutter, og generelt er en partytype.

Endret av Gavekort
  • Liker 6
Skrevet

Når det prates til en forsamling (f.eks. en lærer i en time, eller en sjef i et møte) og enkeltindivider i forsamlingen finner det for godt å begynne og nikke bekreftende med hodet og utbryte ting som "Mmmm" og "Ja, nettopp" etter frasene som om forsamlingslederen eller foredragsleseren snakker eksklusivt til dem. Får litt lyst til å slå.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville vært takknemlig! Det er godt å ha en trygg kvinne som ikke finner på noe dumt i fylla, er ute og fyllefester med andre gutter, og generelt er en partytype.

Joda, problemet er bare at jeg tviler på at hun liker meg.

Skrevet

Joda, problemet er bare at jeg tviler på at hun liker meg.

Knull litt vett inn i hodet hennes.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet.

Skrevet

Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger.

Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så...

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg over at alle hetser denne karen pga dette? Alkohol er bra! Alkohol er sundt for ditt sosiale liv og alkohol kan hjelpe deg inn i mange sammenhenger.

Forstår deg godt ;_;. Er i nesten samme situasjon, men tror ikke det blir noe av henne jeg liker uansett så...

Voksent sagt.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nå er han langt fra voksen da, så syns ikke du skal forvente ''bedre''.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...