Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Vanskelig å finne kilder på noe som ikke er sant, ehe?

 

Forholdene er selvfølgelig ikke optimale i kjøttindustrien heller. Men man finner ikke kyr med avgnagde lemmer og sånt.

Lenke til kommentar

Drit i å kjøpe pels og kjøtt. Gå på jakt i stedet. Da skyter man et dyr/fugl som har vært fri hele sitt liv og som dør momentant uten å ha blitt kynisk avlet fram med kjemisk, medisinert fôr til å slaktes. Dyret/fuglen har hele tiden levd slik de var ment til og så er det et pang og de er borte. Pels trenger man ikke forresten.

 

Bare et lite stikk til de som er i mot jakt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Angsten min irriterer meg. Vil gå i fakkeltog mot pels 13.november og så kan jeg ikke, BARE pga angsten.

Herrejesus skal nå folk gå i fakkeltog for noen stakkars dyr, looool... hva med de flere tusen ungene i Afrika som sulter ihjel hver dag...?

 

Vil heller gå i fakkeltog for dyr som lider enn menneskebarn. Jeg ser på mennesker som grusomme skapninger.

___

Irriterer meg at det bare er kjedelige ting på tv og at pcn kortslutter når jeg prøver å se noe på den..

Lenke til kommentar

Og du er en av dem.

 

Er utrolig lei av hyklere som skal spy ut trusler om å drepe dyremishandlere fordi de dreper dyr, eller folk som går i tog for dyremishandling eller tog for å stoppe brystkreft.

 

Å bruke beina dine forandrer ikke på at milliarder dør av sult, eller en høne blir ribbet levende. Gjør noe eller hold kjeft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget med å gå i tog er ikke å på magisk vis få verden til å forandre seg..? Trodde det bare var for å vise at man bryr seg, men kan hende det er noe jeg ikke har fått med meg.

 

Jeg prøver å hjelpe dyr som har det vondt, alt fra syke dyr på dyrebutikker til påkjørte(levende) dyr. Vet ikke hvordan man redder minker, rever ol? :dontgetit:

 

Irriterer meg at jeg er sulten men blir kvalm med tanken på å spise noe.

Lenke til kommentar

Gavekort, det er da for å sette press på stortinget til å vedta/forandre/fjerne eventuelle lover. Jo mer missnøye fra folket - jo større press på dem.

Bare synd at det ikke funker da.

 

Her er jeg enig med gavekort, fakkeltog og demonstrasjoner generelt funker rett og slett ikke lengre, man hjelper ikke noe ved å vise at man bryr seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...