Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har vi dyktige, folkevalgte politikere som tar seg av sånne problemer istedenfor å passe på egne formuer.

Du tuller nå, ikke sant?

Ja.

Irriterer meg over at jeg trodde jeg skulle til hudlegen i dag klokken 10. Det var visst i GÅR klokken 10 -.-

Skrevet

Hva faen da? Nå må jeg sitte å gjøre ett tonn med oppgaver fordi resten av klassen faen ikke klarer rettskriving på en prøve.. Argh. :thumbdown: Læreren kunne jo gitt meg noen oppgaver som faktisk utfordrer meg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Skulle sette meg å spise frokosten og se på i gode og onde dager. Virker tvn? Nei. Det er for dårlig signal. Her er det så og si vindstille, litt regn i lufta samtidig som det er litt sol! Faenskap!

Skrevet

Skulle sette meg å spise frokosten og se på i gode og onde dager. Virker tvn? Nei. Det er for dårlig signal. Her er det så og si vindstille, litt regn i lufta samtidig som det er litt sol! Faenskap!

Det er et signal til deg fra høyere makter om at "Gode og Onde dager" er så dårlig at det er bedre å stirre på en svart skjerm.

:tease:

• Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Irriterer over at jeg må vaske hybelen til i morgen.

Skrevet (endret)

Hele fredag, lørdag og søndag må jeg på noee kurs dritt.

Lørdag MANDAG har jeg tentamen

Tirsdag har jeg to fremføringer og jobb seinere på dagen.

Onsdag har jeg en prøve

:cry:

Endret av Zoro Sama
Skrevet

Det er jo klin umulig å finne klær som passer. Small blir som regel akkurat for liten og medium blir som regel akkurat for stor. Jeg må legge på meg.

Skrevet

Folk som ikke dekker ansiktet når de nyser.

Eller folk som IKKE vasker hendene etter at de har vært å rygga en snicker på dass og SKAL absolutt ta på deg eller maten din. Frister å rive dem opp etter veggen for å spørre dem hva faen er galt med verden.

• Liker 2
Gjest medlem-1432
Skrevet

At det tydligvis er på tide med ny tlf, men har ikke råd. :roll:

Går ikke ann å snakke i den. Heldig hvis man greier og prate 1 minutt i strekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...