Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sagt jeg ikke liker det. Det er filmer jeg føler jeg må se, men aldri hadde betalt for.

 

Så om det ikke fantes muligheter for å laste den ned, hadde du kjøpt den da? :innocent:

 

Nei.

 

Men hva skulle du da gjort med disse filmene du bare "måtte se"? Henger ikke helt på greip her...

 

NEIDA! Jeg skal ikke starte noen sjørøver-diskusjon her.

Endret av Bordplate
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt jeg ikke liker det. Det er filmer jeg føler jeg må se, men aldri hadde betalt for.

 

Så om det ikke fantes muligheter for å laste den ned, hadde du kjøpt den da? :innocent:

 

Nei.

 

Men hva skulle du da gjort med disse filmene du bare "måtte se"? Henger ikke helt på greip her...

 

NEIDA! Jeg skal ikke starte noen sjørøver-diskusjon her.

 

Det er forskjell på å føle at man må, enn at man FAKTISK må noe. Der untergang er en film jeg følte jeg måtte se, uten at jeg egentlig hadde så veldig lyst.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å føle at man må, enn at man FAKTISK må noe. Der untergang er en film jeg følte jeg måtte se, uten at jeg egentlig hadde så veldig lyst.

 

Ja skjønner hva du mener egentlig! Det hender jeg må drite noe jææævlig, og da må jeg rett og slett gå! Selv om jeg kanskje er midt i en bra COD-fight eller noe sånt! :dribble:

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å føle at man må, enn at man FAKTISK må noe. Der untergang er en film jeg følte jeg måtte se, uten at jeg egentlig hadde så veldig lyst.

 

Ja skjønner hva du mener egentlig! Det hender jeg må drite noe jææævlig, og da må jeg rett og slett gå! Selv om jeg kanskje er midt i en bra COD-fight eller noe sånt! :dribble:

 

Har du noen gang blitt invitert i et familieselskap du ikke vil gå i, men føler at du må for å ikke skuffe familien?

Lenke til kommentar

Alle som klager over det Japanske fissjonskraftverket.

 

For det første er alle som bor i Norge på andre siden av kloden, for det andre er sannsynligheten for at kraftverket går i luften eller smelter ned lav. Det finnes flere måter å kjøle ned en atomreaktor på, noen av dem inkluderer å gjøre atomreaktoren ubrukelig.

 

Media sier det er mulig, ikke at det er høy sannsynlighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...