Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg støtter Bozzeye. Hvis jeg laster ned piratkopiert materiale, er det enten fordi jeg ikke hadde kjøpt det uansett, eller fordi jeg ikke får tak i det i Norge. Ergo, butikken kan selge til de som faktisk er interessert, eller finne ut at de skal satse på Norge.

 

Hvorfor laster du det ned om du ikke liker det?

 

EDIT: Jeg irriterer meg over alle disse "tenn lys"-gruppene på face og alle tomsingene som later som om de sympatiserer med ofrene. Skal man tenne lys for hver "lille" sak som dette går vi tom for stearinlys! :p

Endret av Bordplate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi vi ikke driter penger, men har god tid.

 

Denne er veldig satt på spissen:

 

Så teknisk sett, om jeg kopierer en yacht (dersom det hadde gått) som mange mennesker har jobbet og bygget og som koster over 500 mill så er det helt ok fordi jeg ikke har penger nok til den?

 

Fattige jævler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At eg blir overvurdert av læraren/lærarane. 5 i norsk, men nope, ikkje godt nok, fordi "herp derp, Sverre kan klare å skrive betre tekstar."

Eg får ein super karakter, men null skryt, fordi eg kan klare betre. Kyss meg ein viss stad.

 

Edit: Og det er negativt at eg er lite aktiv under gjennomgang. I MATTE. Kun dei som ikkje forstår kvifor x>3 er aktive under gjennomgang.

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg støtter Bozzeye. Hvis jeg laster ned piratkopiert materiale, er det enten fordi jeg ikke hadde kjøpt det uansett, eller fordi jeg ikke får tak i det i Norge. Ergo, butikken kan selge til de som faktisk er interessert, eller finne ut at de skal satse på Norge.

 

Hvorfor laster du det ned om du ikke liker det?

 

Jeg har ikke sagt jeg ikke liker det. Det er filmer jeg føler jeg må se, men aldri hadde betalt for.

 

Fordi vi ikke driter penger, men har god tid.

 

Godt sagt :D

Lenke til kommentar

Har vært for snill med katta jeg passer, og latt han få ligge i senga mi, oppå noen pledd. Så har han et sår som antagelig er betent (det lukter vondt) og nå lukter det dritekkelt av pleddene som jeg alltid bruker i senga. Æsj. Får vaske dem i morgen, og ligge uten i natt. Blir sikkert kaldt!

 

Du får skaffe deg en som du kan ligge i skje med om natta. Har hørt at de kan være ganske brukbare!

Lenke til kommentar

Singel eller ikke sett denne som din status og se hva folk svarer (kun innboks eller chat)

1 = Jeg vil være sammen med deg

2 = Jeg faller for deg

3 = Jeg vil ha one night stand med deg

4 = Jeg savner deg

5 = Jeg har likt deg

6 = jeg liker deg skikkelig godt

7 = Jeg syns du drit deilig

8 = Jeg elsker deg

9 = Jeg syns du er altfor fin

 

Og det her er statusen til en på tjue år

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...