Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterar meg no, er at eg fekk 6 på engelsk-eksamenen... Tingen er at det bare var ein "prøve-eksamen" for å forberede oss på the real deal.. Klart, det er jo flott og få 6 på eigentleg alt, men når det slår deg at driten ikkje kjem på vitnemålet, er det LITT deprimerande. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT?

 

Er glasset halvfult eller halvtomt?

 

Skjerpings.

 

Eg såg ikkje noko negativt i å få 6... Men tingen er at det var ein liksom-eksamen, ein som ikkje telte i det heile tatt, det var det som irriterte meg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT?

 

Er glasset halvfult eller halvtomt?

 

Skjerpings.

 

Eg såg ikkje noko negativt i å få 6... Men tingen er at det var ein liksom-eksamen, ein som ikkje telte i det heile tatt, det var det som irriterte meg. :thumbup:

Hvis du mener at det var rett av deg å skrive din irritasjon over dette i denne tråden, så mener jeg at du har voldsomme mentale problemer. Da med tanke på trådens tittel.
Lenke til kommentar

Det irriterer at enkelte MÅ se det negative i alt. Hvordan kan du få det å få en 6. på en prøveeksamen til å bli noe NEGATIVT?

 

Er glasset halvfult eller halvtomt?

 

Skjerpings.

 

Eg såg ikkje noko negativt i å få 6... Men tingen er at det var ein liksom-eksamen, ein som ikkje telte i det heile tatt, det var det som irriterte meg. :thumbup:

Hvis du mener at det var rett av deg å skrive din irritasjon over dette i denne tråden, så mener jeg at du har voldsomme mentale problemer. Da med tanke på trådens tittel.

 

Kan ikkje sei anna enn at det faktisk irriterte meg såå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...