Simen1 Skrevet torsdag kl 16:53 Skrevet torsdag kl 16:53 (endret) Dubious skrev (54 minutter siden): Finnes det "dagrom" i Trondheim? Åpne lesesaler på NTNU eller biblioteket? Ellers så går det jo an å stikke en tur på Pirbadet, Sverresborg museum eller noe sånt, men det koster vel en tohundrelapp eller noe. Ellers så er det gratis å finne seg en benk på Kristiansten festning eller legge seg på gresset og bare døse og drømme. Eller ladestien og Ringve botaniske hage om du liker å gå litt. Eller sightseeing med Gråkallbanen til Lian. Endret torsdag kl 17:04 av Simen1
backtoback Skrevet torsdag kl 18:26 Skrevet torsdag kl 18:26 Dubious skrev (2 timer siden): Finnes det "dagrom" i Trondheim? Flere forslag: Ta deg en tur innom Rockheim (det nasjonale museet for populærmusikk), voksen kr 170. Få med deg det historisk nabolag Bakkelandet og Gamle Bybro, eller Bybroa ("Lykkens portal").
Dubious Skrevet torsdag kl 20:18 Skrevet torsdag kl 20:18 backtoback skrev (1 time siden): Få med deg det historisk nabolag Bakkelandet og Gamle Bybro, eller Bybroa ("Lykkens portal"). Jeg er oppvokst i området, og jeg gikk gjennom der i dag og det er lite som er forandret. Mer eller mindre lommekjent i hele Midtbyen og omegn. Gikk omtrent 15 km i dag. Fra Leangen til Marinen, litt rundt omkring i midtbyen og tilbake til Leangen. 2
Simen1 Skrevet fredag kl 13:36 Skrevet fredag kl 13:36 Flott å høre at du fikk brukt de timene bra Litt irriterende: Tordenvær. Da kobler jeg bare ut PCen, TVen og andre viktige elektriske greier for en stund og finner på noe annet.
Dubious Skrevet fredag kl 17:57 Skrevet fredag kl 17:57 Simen1 skrev (4 timer siden): Flott å høre at du fikk brukt de timene bra Det var på torsdag. Skal til byen igjen på tirsdag om knappe 2 uker. Blir sikkert Ladestien og Ikea, kommer an på været.
Dubious Skrevet i går, 06:04 Skrevet i går, 06:04 https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/ektepar-ma-ta-regningen-etter-a-ha-blast-opp-forsikringskrav-1.17508885 Paret oppga også at de hadde en eksklusiv seng til 72.999 kroner. I brannruinene fant granskerne senga, som viste seg å koste 16.000 kroner. Tapslista inneholdt også en dyr skinnkurv fra Home & Cottage, men i asken ble det funnet en skinnkurv fra Jula til 299 kroner. Ekteparet førte også opp et håndlaget eikesalongbord, med i stedet ble det funnet et bord fra Ikea. Fremtind sier til NRK at de så på denne saken som et forsøk på forsikringssvindel og rutinemessig anmeldte forholdet, men politiet har henlagt saken på bevisets stilling. Lettere å lukke øynene enn å gjøre jobben sin. De hadde bevis på svindel.
Dubious Skrevet i går, 12:32 Skrevet i går, 12:32 Jeg har Vinmonopol i gangavstand så jeg sitter her og ser på klokken så jeg kan gå på butikken uten å falle for fristelsen av å kjøpe vin.
trikola Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden On 7/26/2025 at 12:08 PM, trikola said: Nytt strømbrudd i over 40 1.5 timer minutter nå - siste på ~5 timer var 16.7. Heia Elvia 😡 Nytt strømbrudd .... Men Ecoflowen leverer det minimum jeg trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå