Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er greit at du er FrP-fanboy, men prøv å se litt lenger en samelavvoen din.

Så vidt jeg kan se, så gjelder dette innvandrere som ennå ikke har blitt intergrert skikkelig i landet. Med under minstelønn betyr det at det er enklere å ansette innvandrere til "lave" jobber, samt at de får seg en faktisk jobb. Da er det enklere for dem å intergrere seg i samfunnet, og lønna deres går opp.

 

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er greit at du er FrP-fanboy, men prøv å se litt lenger en samelavvoen din.

Så vidt jeg kan se, så gjelder dette innvandrere som ennå ikke har blitt intergrert skikkelig i landet. Med under minstelønn betyr det at det er enklere å ansette innvandrere til "lave" jobber, samt at de får seg en faktisk jobb. Da er det enklere for dem å intergrere seg i samfunnet, og lønna deres går opp.

 

Hva er problemet?

 

Igjen, Sosial Dumping. Look it up.

 

Det skaper et større klasseskille i Norge mellom Nordmenn og innvandrere. Innvandreren blir snart kjent som fyren som må jobbe for en slikk og ingenting, kun fordi han ikke er norsk.

Lenke til kommentar

Fordi, tro det eller ei, folk liker fortsatt ikke å ansette innvandrere, spesielt om de snakker veldig gebrokkent/ikke noe norsk. Om lavere lønn er med på å få flere ut i arbeid, intergrering og språklæring, er jeg for det 100%. Såklart, de bør jo komme inn på vanlig minstelønn om ikke mer etter de har jobbet der en stund og blitt "faste".

Lenke til kommentar

Skjønner veldig godt at folk kvier seg for å ansette folk som ikke kan norsk og handikappede, særlig hvis de skal ha samme lønna som folk det er lettere å kommunisere med og som ikke har noen skavanker som blir upraktisk. Kommunikasjon er alt.

 

Forøvrig irriterer jeg meg grønn over at vannet på jobb er lunkent og smaker klor:)

Lenke til kommentar

Er så lei av folk på facebook som skal på ferie, og kommentarene som følger.

 

Person 1: "ÅÅÅ syden i morra daaa!"

Person 2: "Så kooooslig, kan jeg ikke bli med daaaaa? (a)"

Person 1: "jaaa snuppa, jeg kan ta deg med i baggen min : D : D : D"

 

 

FAEN det er så OPPBRUKT OG GAMMELT OG IKKE MORSOMT I FUCKINGS HELE TATT, HOLD KJEFT JÆVLER

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...