Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Og jeg har ikke fulgt med på "diskusjonen" så jeg sier ikke dette for å backe opp livingman, men temaet er nært og følsomt for meg selv om det ikke er akkurat meg det gjelder.. Så synes rett og slett bare du kan klappe igjen om ting du ikke vet noe om.

Les dette igjen, kjære.

 

Og jeg har ikke fulgt med på "diskusjonen"

 

Så synes rett og slett bare du kan klappe igjen om ting du ikke vet noe om.

Jenter, altså.

 

 

:!: gullkorn anyone?

 

 

irriterer meg at jeg skulle legge meg tidlig i dag. :thumbdown:

Endret av Sinna'gurk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner flere personer med dysleksi. Alle skriver like godt, om ikke bedre enn meg. Det handler ikke om hva man ikke klarer, men hva man ikke gidder. "Jeg har dysleksi derfor bryr jeg meg ikke om skrivefeil" er en idiotisk holdning.

 

edit: Jaja tilbake til topic.

 

At jeg presterte å helle potetgull ut over senga mi irriterer.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Jeg kjenner flere personer med dysleksi. Alle skriver like godt, om ikke bedre enn meg. Det handler ikke om hva man ikke klarer, men hva man ikke gidder. "Jeg har dysleksi derfor bryr jeg meg ikke om skrivefeil" er en idiotisk holdning.

 

edit: Jaja tilbake til topic.

 

At jeg presterte å helle potetgull ut over senga mi irriterer.

Enig. Så enig. Jeg tror livingman hadde hatt godt av å lese dette innlegget.

 

Nå skal det være sagt at jeg ikke bryr meg om typiske skrivefeil eller trykkfeil. Enhver kan skrive et ord feil nå og da. Det som irriterer meg grenseløst, er folk som skriver feil og VET de skriver feil, men gidder ikke bry seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes grader av dysleksi, og synes det er dumt at livingman skal bli flamet fordi HAN gjør noe galt.

Det er galt i seg selv at han skal få skylden. La være å lese innleggene eller ignorer brukeren om dere ikke tålre sirkvefleler.

 

Det er ikke godt nok å si "Jeg kjenner noen med dysleksi". Jeg kjenner to med epilepsi, han ene har ikke fått et utbrudd siden han var et barn, han andre har blitt alvorlig skadet flere ganger i året.

 

Thou shalt not judge before ye know.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg ville se om dere på egenhånd klarte å avslutte persondiskusjonen, men det var tydeligvis å be om for mye. Nye innlegg som går på livingman som person vil bli slettet umiddelbart. Hvis dere har noe på hjertet dere bare si, så send ham en PM. Denne delen av innlegget mitt skal ikke kommenteres.

 

----------

 

Jeg irriterer meg over at butikkene selger julebrus og -godterier så tidlig. Joda, det er jo kjempegodt og jeg kjøper det, men det hadde ikke gjort noe om de ventet ihvertfall til midten november.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at butikkene selger julebrus og -godterier så tidlig. Joda, det er jo kjempegodt og jeg kjøper det, men det hadde ikke gjort noe om de ventet ihvertfall til midten november.

 

Der har du hele grunne til at de begynner så tidlig. Folk kjøper det helt fra nå til januar

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at butikkene selger julebrus og -godterier så tidlig. Joda, det er jo kjempegodt og jeg kjøper det, men det hadde ikke gjort noe om de ventet ihvertfall til midten november.

 

Der har du hele grunne til at de begynner så tidlig. Folk kjøper det helt fra nå til januar

En butikk i Hamar har solgt julebrus helt siden forrige jul. Jeg tror de bestilte litt for mye, for det har stått del kasser der i hele vår, sommer og høst.

 

 

Litt selvmotsigende her? :ermm:

Jo, kanskje, men det irriterer meg likevel at butikkene skal selge jula så tidlig.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at butikkene selger julebrus og -godterier så tidlig. Joda, det er jo kjempegodt og jeg kjøper det, men det hadde ikke gjort noe om de ventet ihvertfall til midten november.

 

Der har du hele grunne til at de begynner så tidlig. Folk kjøper det helt fra nå til januar

 

De kunne solgt det hele året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...