Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du jammen heldig. Ingenting er verre en amerikanere og deres religiøse fanatisme vedrørende alt som er "amerikansk". Du blir jo nesten skutt om du ikke følger det resten av dem gjør.

Skrevet

Urealistisk pene mennesker på film og TV, som er dårlige skuespillere.

Hvorfor? Bedre enn helt ordinært utseende mennesker som er dårlige skuespillere.

Fordi de ofte erstatter ordinært utseende mennesker som er middelmådige eller bedre skuespillere.

• Liker 1
Skrevet

Har panikkanfall akkurat nå og får ikke fokusert på det jeg burde gjøre. Jeg virkelig hater når jeg driter meg ut på ting.

Skrevet

Urealistisk pene mennesker på film og TV, som er dårlige skuespillere.

Hvorfor? Bedre enn helt ordinært utseende mennesker som er dårlige skuespillere.

Fordi de ofte erstatter ordinært utseende mennesker som er middelmådige eller bedre skuespillere.

Nettopp. Utseende betyr mer enn talent, tydeligvis.

Jeg vil heller se på gode prestasjoner enn et pent ansikt.

Skrevet

Når man leter etter artist og tittel på en sang. Man har sangen, men aner ikke hvem som synger. Google gir ingen resultater når man googler tekst, og verken Shazam, Soundhound eller Sonys TrackID finner låta. ><

Skrevet

Ut i fra "hvilken sang"-tråden skyldes det typisk at bruker hører feil på teksten som synges.

Men jeg har selv hatt filer med sanger som bare ikke "finnes" i den virkelige verden.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Satans elendige transportsystem i L.A !!!

Faar ikke til aa laste opp fra webkamera paa airbnb , skulle tro det var nok med passfoto men nei da.

Skrevet

Folk som setter seg på Tbanen mellom jernbanetorget og Stortinget. Seriøst, wtf? Turen tar 30sek. Tar nesten lenger tid å sette seg, reise seg og gå til nærmeste dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...