Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg liker best å sitte ved vinduet jeg, enten det er på bussen eller på fly. Hvis noen setter seg på det andre setet så sniker jeg meg gjerne forbi. Det er ikke muslimske damer som er det største problemet på bussen, det er folk som setter fra seg sekker og bagger og annet i setet ved siden av og later som de ikke forstår at du gjerne vil sitte der.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker best å sitte ved vinduet jeg, enten det er på bussen eller på fly. Hvis noen setter seg på det andre setet så sniker jeg meg gjerne forbi. Det er ikke muslimske damer som er det største problemet på bussen, det er folk som setter fra seg sekker og bagger og annet i setet ved siden av og later som de ikke forstår at du gjerne vil sitte der.

 

Geir :)

Vi har faen meg vanskelige liv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Muslimske kvinner som sitter seg ytterst på setet for å slippe at noen sitter seg ved siden av dem, for og så sette seg inn igjen med vinduet når det ikke er noen som trenger sitteplass lenger...

 

Ber dem bare sette seg inn, jeg. Eller så trenger jeg meg inn forbi dem og setter meg innerst.....de få gangene jeg tar buss. Bagger/sekker tar jeg tak i og setter dem på fanget til vedkommende før jeg setter meg. Er jo ikke frekt det. De får plassere sekken på gulvet eller i hylla over.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Store bilder som dette irriterer veldig mye!

Hvorfor?

 

Muslimske kvinner som sitter seg ytterst på setet for å slippe at noen sitter seg ved siden av dem, for og så sette seg inn igjen med vinduet når det ikke er noen som trenger sitteplass lenger...

Alle gjør jo det:)

Lenke til kommentar

Ja! Deg kjenner jeg igjen fra It-avisen sitt forum :p

 

Det kan nok stemme, det. ;)

 

 

Spørs hvor stor skjermen din er da:) med meg tar den bare hele innlegget

 

Tviler vel på at de fleste sitter med noe større enn HD-skjermer. Altså 1920 x 1080. :) Selv sitter jeg med kun 1440 x 900 da jeg ikke har bruk for mer.

Lenke til kommentar

Pensjonister er ikke en egen rase.

De virker mer som en egen art! Det eneste de gjør er å mimre og se på bilder. Det virker nesten som de kjeder seg med vilje. De vet at det finnes både tver og pcer nå men det virker ikke som de bryr seg engang :hmm:

 

Hvis jeg begynner å se på bilder når jeg blir gammel så vær så snill å slå meg i hodet med en hammer!

Lenke til kommentar

De virker mer som en egen art! Det eneste de gjør er å mimre og se på bilder. Det virker nesten som de kjeder seg med vilje. De vet at det finnes både tver og pcer nå men det virker ikke som de bryr seg engang :hmm:

 

Hvis jeg begynner å se på bilder når jeg blir gammel så vær så snill å slå meg i hodet med en hammer!

 

Ikke alle er like kan jeg si deg. Faren min er snart 80 år, og hans største interesser er hvertfall data, tv og fotball.

Lenke til kommentar

 

Ikke alle er like kan jeg si deg. Faren min er snart 80 år, og hans største interesser er hvertfall data, tv og fotball.

Heldigvis finnes det unntak :) Bestemoren til niesen min er 85 og har formatert harddisken sin og installert windows 8! Hun driver også med gaming og laster ned filmer og serier. Henne gleder jeg meg virkelig til å treffe!

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...