Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen, blir så sur av å se på sånt. De skal være så sykt glade for at han var en rolig type. Hadde det vært en litt aggresiv type.. hadde ting gått til helvette.

 

Så irriterer det meg også at.. dersom det kun var menn der, så hadde samtlige blitt anmeldt for blind vold, mens jentene kan stort sett senge og sparke på det de vil.

 

Sier som en annen her... faenmeg like før jeg blir rasist. Noen folk bør faenmeg lære seg å oppføre seg.

 

Edit: Irriterer meg over at jeg nå bannet utrolig mange ganger i innlegget over. Vanligvis hater jeg det, men sånn kan det gå når man blir irritert nok. Selv har jeg jo klaget på andre brukere når de ikke klarer å finne andre ord for å utrykke følelsene sine.

Endret av Ajaco
  • Liker 7
Lenke til kommentar

ja fyttifaan, det vakke fett ass. (tommyP btw... for de som ikke tok den..)

 

irriterer meg at jeg ikke får full administratorrett på dataen! faen! får faen ikke endre på noen små ting i driverne i sys32... noen som lett kan forklare hvordan? har prøvd å skrive det administrator:yes greine i cmd, men det hadde lite effekt. fikk logget på administratorbrukeren, men jeg trenger administratorrettigheter på denne brukeren.

 

eventuelt noen som vet hva det programmet der du og din venn linker, så kan du styre pcen hans/hennes heter? :) takk på forhand.

 

føltes nesten ut som om jeg skrev et emne..

 

edit: prøvde å holde det inne, men det går faen ikke. de jævla negerfittene der kan gå og leve i de primitive fittehølene de kommer fra! faen i helvette så jævla tilbakestående idioter har jeg faen meg aldri sett! er vanligvis ikke rasist, men dette får nok fram noe av det verste i meg! faiswdngasoidfgnasidfngasidgsaofdgnsoafgnoerngoaenrnasfdognasodgnwqp,etohmwtebg

hadde jeg vært han personen i videoen hadde jeg faen ikke stått der og blitt sparka i trynet av hu negerkjerringa uten å banke dritten utav hu.

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...