Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike f.... Kamikaze rådyr e egentlig fryktelig irriterende!

Det kom et slikt fryktelig kamikaze rådyr å hoppa rett på bilen min å knuste hovedlykta og laga noen saftigebulker, å det værste med det hele var å prøve å drepe utysket med et brekkjærn :S

Prøve? Overlevde rådyret både bilen og brekkjernet?

Lenke til kommentar

NEEEEEI!! søstra mi glemte å kjøpe syltetøy fra butikken! Den ENESTE tingen jeg ba henne om! Jeg må ta det med på skolen imorra pga julefrokost!

Julefrokost er så teit. Jeg er sulten om morgenen, ikke klokken 10. Lenge siden jeg har vært med på sånt tøys da.

 

Bedre enn tysk-engelsk-matte ?

Jeg må si at å gå sulten om dagen er verre enn å lære ting, ja.

Lenke til kommentar

NEEEEEI!! søstra mi glemte å kjøpe syltetøy fra butikken! Den ENESTE tingen jeg ba henne om! Jeg må ta det med på skolen imorra pga julefrokost!

Julefrokost er så teit. Jeg er sulten om morgenen, ikke klokken 10. Lenge siden jeg har vært med på sånt tøys da.

 

Bedre enn tysk-engelsk-matte ?

Jeg må si at å gå sulten om dagen er verre enn å lære ting, ja.

 

Jeg spiser jo hjemme og. Julefrokost er digg fordi man kan bare slappe av

Lenke til kommentar

Slike f.... Kamikaze rådyr e egentlig fryktelig irriterende!

Det kom et slikt fryktelig kamikaze rådyr å hoppa rett på bilen min å knuste hovedlykta og laga noen saftigebulker, å det værste med det hele var å prøve å drepe utysket med et brekkjærn :S

Prøve? Overlevde rådyret både bilen og brekkjernet?

 

Rådyret lå å pusta med rester av støtfangeren i rompa, og stakkaren fikk seg atpåtil det jeg vil påstå at var et særdeles kraftigslag i bakhodet med et brekkjærn, men daua gjor'n ikke før viltnemda kom å ga'n to kuler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Rådyret lå å pusta med rester av støtfangeren i rompa, og stakkaren fikk seg atpåtil det jeg vil påstå at var et særdeles kraftigslag i bakhodet med et brekkjærn, men daua gjor'n ikke før viltnemda kom å ga'n to kuler.

 

Herregud unnskyld meg men hva faen! :cry:

Lenke til kommentar

Folk som tror at bare fordi de selv innser at de har en dårlig personlig egenskap så trenger de ikke å jobbe med å forbedre det.

 

"Jeg er klar over mine dårlige egenskaper fordi jeg har selvinnsikt.

Det gjør meg til en klok person så jeg trenger ikke å gjøre noe som helst."

 

EDIT: Noen har jo faktisk psykiske problemer som de ikke greier å løse på egen hånd, så de er unnskyldt. Da hjelper det i det minste at de har selvinnsikt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Slike f.... Kamikaze rådyr e egentlig fryktelig irriterende!

Det kom et slikt fryktelig kamikaze rådyr å hoppa rett på bilen min å knuste hovedlykta og laga noen saftigebulker, å det værste med det hele var å prøve å drepe utysket med et brekkjærn :S

Prøve? Overlevde rådyret både bilen og brekkjernet?

 

Rådyret lå å pusta med rester av støtfangeren i rompa, og stakkaren fikk seg atpåtil det jeg vil påstå at var et særdeles kraftigslag i bakhodet med et brekkjærn, men daua gjor'n ikke før viltnemda kom å ga'n to kuler.

 

Kan jeg få bruke den der som sitat? :cool:

Lenke til kommentar

Håper aldri jeg kjører på et dyr som jeg må drepe etterpå. : / Fisk drepet jeg med et smil rundt munnen, men noe større enn det blir for drøyt.

 

Det irriterer meg at jeg var dum nok til å opprette et emne om noe jeg fant ut av like etterpå. Og at jeg ikke fant den norske "The Tales of Beedle the Bard"-utgaven jeg vet vi har (og at jeg måtte se på boken for å skrive det riktig.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...