Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

Nedsig!

Jeg har brukt de siste minuttene på å google fram navnet et finsk episk dikt, og jeg anser den tiden som vel brukt. Mitt fruktbare resultat.

 

Det jeg kan nevne som veldig svakt irritasjonsmoment, bare for å please tråden: at jeg ikke har Donaldhistorien basert på nevnte verk til å lese. (Ei heller det med harpyene! Jeg tilgir ALDRI at jeg var på ferie på feil tidspunkt og klarte å bare få med meg første del.)

Lenke til kommentar

Er det galt av meg å tenke at det ikke er verdt resursene og tiden det tar å redde livet til en syk afrikaner? Hva vil denne personen bidra med til sammfundet?

 

"The true measure of a man is how he treats those who can do him absolutely no good"

 

Morsomt nok vet jeg med meg selv at jeg aldri kommer til å bidra noe av verdi til samfunnet. Skal leve godt på trygd skal du se. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dammit, dammit, dammit. Bestilte noe i går og håpet jeg var innenfor fristen, men dette kom opp i dag:

 

Avvik i produksjonen

Årsak: Innlevert etter frist

Tiltak: Videresendes neste virkedag

16.12.2010 22:53, 7018 TRONDHEIM

 

Neste virkedag blir vel mandag og da kommer den ikke før etter jul (i verste fall nyttår) likevel. :wallbash:

Endret av Myst
Lenke til kommentar

At moren til kjæresten min ringte meg i noe som hørtes ut som et panikkanfall og sa jeg måtte snakke med ham... så viste det seg at hun hadde blåst seg opp for ingenting. Ikke bare fikk hun meg til å tro at noe hadde skjedd slik at jeg måtte ringe ham på jobb, hun fikk meg ut av senga for ingenting i tillegg, når jeg bare har sovet 3 timer i natt. :thumbdown:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er du i risikogruppen da eller?

Jeg er i risikogruppen ja, hvis du siktet til meg.

 

Har nettopp tatt vannkopper vaksine, jævla dritt. Litt fred fra sprøyter hadde vært flott :)!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er i risikogruppen ja, hvis du siktet til meg.

 

Har nettopp tatt vannkopper vaksine, jævla dritt. Litt fred fra sprøyter hadde vært flott :)!

 

Ah ok, kjipt. Sprøyter er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...