Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta vekk bilkjøring så er jeg helt enig.

Så du mener bilkjøring er ufarlig? Ingen risiko?

Isåfall bør du følge godt med når du får opplæring i trafikken, teoretisk og i praksis. Du har mye å lære.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det faktisk skikkelig artig, må jo det når nasjonens helter er hjemme på perm. Jeg kom hjem tidlig da så jeg burde heller ha gått på forumet og hatt det gøy med han duden fremfor å legge meg men pytt.

Skrevet

irriterer meg at norges politi kommer på ungdomsskolene for å spre propaganda om hvor farlig hasj er, i et land hvor vi har et skyhøyt forbruk av alkohol, som er helt lovlig.. man ser resultatet av det på 2-3 av sidene før her.

• Liker 1
Skrevet

Det er noe jævlig drit at de gjør ja. Det fører bare til at folk som seinere finner ut at hasj faktisk er ufarlig så føler at siden de har krysset en grense kan de like godt krysse en til og prøver speed bare for å teste osv, noe som faktisk ER farlig.

Gjest medlem-1432
Skrevet

At konsollen til playstation blir fri for strøm når jeg er så godt i gang med å spille.

Skrevet

Posten sender meg hentelapp på verdipost sending kommer ned på postkontoret også har de mista pakka og klarer ikke finne den, hvordan i helvete er dette mulig?!

Skrevet (endret)

irriterer meg at norges politi kommer på ungdomsskolene for å spre propaganda om hvor farlig hasj er, i et land hvor vi har et skyhøyt forbruk av alkohol, som er helt lovlig.. man ser resultatet av det på 2-3 av sidene før her.

Ja enig, bedre når svenske polisen tar turen innom.

Endret av Zodihax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...