Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh, ja :p Gutter kan ta (og tar) silikon de å :p

 

Nice! :D Men koster sikkert litt og får sikkert ikke lov.

 

Kjøp en KVM switch.

 

Hmm.. tenkte på det, men det er litt styr å bytte source på skjerm og slikt. Tok opp en til skjerm her men det går faen ikke an å bruke noen av disse programmene som gir deg 2 PCer men 1 tastatur og mus. Fungerer så dårlig og vetche hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke plass til to tastaturer og to muser på pulten her, men vettafaen hva jeg skal gjøre for jeg må bruke Windows PCen og Macen samtidig!

Åå blir gal!!!

Lenke til kommentar

Hmm.. tenkte på det, men det er litt styr å bytte source på skjerm og slikt. Tok opp en til skjerm her men det går faen ikke an å bruke noen av disse programmene som gir deg 2 PCer men 1 tastatur og mus. Fungerer så dårlig og vetche hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke plass til to tastaturer og to muser på pulten her, men vettafaen hva jeg skal gjøre for jeg må bruke Windows PCen og Macen samtidig!

Åå blir gal!!!

 

Forslag: Teamviewer. Du kan faktisk bruke en androidtlf eller iphone som både skjerm, tastatur og mus. Google litt og finn ut, hvis du vil. :D

 

Edit: Det beste er at det er gratis.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Tagging irriterer meg noe ekstremt. Jeg har sansen for grafitti som gatekunst, men det å tagge ned steder med gjengnavn og lignende dritt er bare hærverk, og ødelegger steder som ellers kunne vært så hyggelige.

 

Tenkt at det finnes mennesker som synes det er en kul ting å bruke tiden sin på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er noen trøst så fikk ikke jeg heller sove i natt.

 

Og over til irritasjonsmomentet for tiden: helvetes jævla Nokia møkk som mener det er noe galt med simkortet mitt.. DET ER TO DAGER GAMMELT og samme feil som før jeg bytta.

Begynner å gå tom for mobilprodusenter...

Aldri mer Samsung, apple, sony, og nå Nokia.. Kjøper meg en doro snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...