Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Hvorfor quoter du stort bilde som er rett ovenfor deg?

Hater slike bilder som florerer på nettet. Og de der trollfjesene er de verste, dem suger og jeg hater dem.

Skrevet

Fordi jeg kan.

Jeg kan spy i motvind, men det betyr ikke at jeg gjør det når jeg får muligheten.
Skrevet

Og, forresten. Jeg har spydd i motvind før. Det var en helt vill opplevelse! Det ble litt griseri ut av det, men pytt pytt! :-) Jeg anbefaler alle å prøve denne stilige aktiviteten, gjerne med venner!

Skrevet

Hvorfor quoter du stort bilde som er rett ovenfor deg?

Hater slike bilder som florerer på nettet. Og de der trollfjesene er de verste, dem suger og jeg hater dem.

Word, de suger max balle. Samme med chess reklamene, fy faen for noe dritt.

Skrevet

iriterer meg over at pappa glemde å kjøpe inn brus til pizzaen i kveld som mamma lagde og butikene rundt her omkring er stengde og bensinstasionen er litt for langt unna .

har lite musikk å høre på. noen som har musikktips ?

Skrevet

iriterer meg over at pappa glemde å kjøpe inn brus til pizzaen i kveld som mamma lagde og butikene rundt her omkring er stengde og bensinstasionen er litt for langt unna .

har lite musikk å høre på. noen som har musikktips ?

Skrevet

Og, forresten. Jeg har spydd i motvind før. Det var en helt vill opplevelse! Det ble litt griseri ut av det, men pytt pytt! :-) Jeg anbefaler alle å prøve denne stilige aktiviteten, gjerne med venner!

For 19 år siden spydde jeg fem meter på fjortisfest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...