Need44speed Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Shane dawson Ray William Johnson. ja og annoying orange og fred
djgudleif Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Irriterer at alt skal være så rettferdig, blir det rettferdig om man skal kaldkvele dyrene i skogen? Nei, men har ikke noe til overs for idioter som dreper elg fordi det er kult. Har man stor respekt for skog og natur er det greit, spesielt om man lever i villmarken og ikke har mat på bordet hjemme. 2
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Dere irriterer meg. Hadde dere ikke postet disse navnene her hadde jeg aldri fått vite hvem de er. 1
djgudleif Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 fred Han er verst. Har han ikke sånn pipestemme på alle videoene? Faen ta han.
svelemoe Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Overraska over at ingen har sagt pewdiepie enno. 1
Cakenommy Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Jenter som leter eller venter på "den rette", og alt oppstyret rundt det hele. Blir gal. Hvordan de planlegger og drømmer om bryllup, barn og hele greia. Jeg for min del, tror ikke på "den rette", Dere vet "the knight in shining armor" og all den bullshiten. Tror mer at det finnes flere forskjellige som er den rette for deg der og da, i perioder gjennom livet. Man får nye erfaringer og opplevelser, man kan forandre meninger og verdier gjennom tiden som går. Derfor forandrer de fleste også på hva som er drømmemannen, eller kvinnen. 2
Pubé Skrevet 5. oktober 2012 Skrevet 5. oktober 2012 Jenter som leter eller venter på "den rette", og alt oppstyret rundt det hele. Blir gal. Hvordan de planlegger og drømmer om bryllup, barn og hele greia. Jeg for min del, tror ikke på "den rette", Dere vet "the knight in shining armor" og all den bullshiten. Tror mer at det finnes flere forskjellige som er den rette for deg der og da, i perioder gjennom livet. Man får nye erfaringer og opplevelser, man kan forandre meninger og verdier gjennom tiden som går. Derfor forandrer de fleste også på hva som er drømmemannen, eller kvinnen. Det er vel som oftest disse jentene som ikke akkurat er keepers. 2
Diskutant Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Når man er så kåt at man ikke får sove. Det kan jeg hjelpe deg med.
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 amerika suger, alle som bor der er feite og retard og demokratiet er underutviklet 1
sykkeliten Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Medisiner med kraftige bivirkninger irriterer. Gikk nesten ned i dørken for en time siden... Heldigvis holdt en sykepleier meg oppe.
Amberlamps Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Folk som ligger i venstrefila når det er HELT ledig ikke en jævla bil på flere hundre meter, men som faen ikke flytter seg. Tror jeg blinka med fjernlysa 20 ganger før pikken flytta seg. Irriterer meg også at jeg heiv ut vannet på potene før jeg kjente om de var ferdige... noe de ikke var!
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 Hva faen, Spotify fjernet last.fm logininformasjonen min så jeg har visst ikke scrobblet på 2 dager faen fuck piss shit drittprogram satan
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2012 Skrevet 6. oktober 2012 En halvtime tok det med å fikse det, heldigvis poster Spotify alt jeg hører på på Facebook, så det var relativt enkelt å scrobble alt sammen manuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå