Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men hvorfor ikke lagre den alderen for all fremtid?

Fordi folk som deg seier at dei er 1 dag gamle.

Hele grunnen til at det skjedde er fordi alderen/fødselsdatoen ikke lagres under registrering eller senere. Skal du bare kverulere nå eller?

Skrevet

Ja det følger et stort ansvar med å vise spillvideoer med litt blod på nettet. De kan jo f.eks risikere at en 14åring ser noe som er myntet på folk fra 16 og oppover, og da står ikke verden til påske.

Er langt mer grove ting i spillene på Steam, dessuten må du huske på at de skal blidgjøre moralister i amerika.

Skrevet (endret)

Forbanna finn.no/autodb selgere som ikke klarer å fjerne annonsen sin eller sette som SOLGT.

Skaper falske forhåpninger!

- Lami

Endret av Lami
  • Liker 2
Skrevet

Er langt mer grove ting i spillene på Steam, dessuten må du huske på at de skal blidgjøre moralister i amerika.

Tyskerne er faktisk strengere på slik enn amerikanerne, men ja, moralister må blidgjøres overalt.

Skrevet (endret)

Musikkindustrien.

SHE CAN FUCK YOU GOOD BUT I CAN FUCK YOU BETTA ETTA ETTA ETTA ETTA ETTA ETTA EEEI

Håper jeg aldri kommer til å være borti slike prosjekter.

Nå har jeg lesset problemene mine her, ha en fin dag!

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Skrevet

Hadde en idiot bak meg i en kombi-SUV på lørdag som tutet som en gal da det ble grønn pil til venstre, fordi jeg ikke kjørte. Jeg skulle da faen meg ikke til venstre.. Ikke min skyld at det ikke er to filer der, eller at han nettopp hade kjørt ut fra en sidevei og stod på skrå tvers over filen uten mulighet til å kjøre forbi. Jævla nisse. Det beste var da han åpnet døren og stakk hodet ut for å kjefte - mens jeg snudde meg for å svare idioten (Og forsikre meg om t jeg ikke ble offer for en roadrage maniac) ble det selvfølgelig grønt for meg og. Hadde idioten opført seg som folk, hade han kommet over på samme grønne lyset han og, for da hadde jeg sett når det ble grønt, stedet for å se på idioten - I stedet fikk han kose seg med synet av langfingeren min som forsvant av gårde over krysset, mens han ble stående igjen...

• Liker 2
Skrevet

At en coverlåt jeg sang inn og slang på YouTube, plutselig skal bli sperret fordi den inneholder materiale eid av UMG og EMI. Men verken UMG eller EMI har rettigheter til sangen, eller har hatt noe med den å gjøre. MGM derimot har det, men jeg har jo fortsatt ikke brukt mer enn en 15 sekunders orgelsolo, og da skulle det gå greit, da man kan ha opptil 20 sekunder av originalt materiale før man tråkker på noens tær og må betale.

First world problem, men likevel ...

• Liker 1
Skrevet

Bare noe av det største innen romfart de siste 10 årene, med en 60% risiko.

Ja, det er stort. Jeg benekter ikke det. Men selve landingen med bilder og sånt var ikke så stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...