svelemoe Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Ja, men hvorfor ikke lagre den alderen for all fremtid? Fordi folk som deg seier at dei er 1 dag gamle.
FrankBjarne Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Ja, men hvorfor ikke lagre den alderen for all fremtid? Fordi folk som deg seier at dei er 1 dag gamle. Hele grunnen til at det skjedde er fordi alderen/fødselsdatoen ikke lagres under registrering eller senere. Skal du bare kverulere nå eller?
cowboy bob Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Ja det følger et stort ansvar med å vise spillvideoer med litt blod på nettet. De kan jo f.eks risikere at en 14åring ser noe som er myntet på folk fra 16 og oppover, og da står ikke verden til påske. Er langt mer grove ting i spillene på Steam, dessuten må du huske på at de skal blidgjøre moralister i amerika.
djgudleif Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 (endret) Blokkerte faen meg avataren til cowboy bob nå. Takk og lov. Endret 5. august 2012 av ikkespisgress 2
Lami Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 (endret) Forbanna finn.no/autodb selgere som ikke klarer å fjerne annonsen sin eller sette som SOLGT. Skaper falske forhåpninger! - Lami Endret 5. august 2012 av Lami 2
Tåkefyrste Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Er langt mer grove ting i spillene på Steam, dessuten må du huske på at de skal blidgjøre moralister i amerika. Tyskerne er faktisk strengere på slik enn amerikanerne, men ja, moralister må blidgjøres overalt.
djgudleif Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 (endret) Musikkindustrien. SHE CAN FUCK YOU GOOD BUT I CAN FUCK YOU BETTA ETTA ETTA ETTA ETTA ETTA ETTA EEEI Håper jeg aldri kommer til å være borti slike prosjekter. Nå har jeg lesset problemene mine her, ha en fin dag! Endret 6. august 2012 av ikkespisgress 1
Notelitten Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 (endret) Irriterer meg at regjeringen som oppfordret oss til å kjøpe dieselbil, nå skal gjøre den ulovlig. Svindel! Endret 6. august 2012 av Notelitten 4
cowboy bob Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Jeg glemte helt å se på Marslandingen. Faen heller, jeg glemmer alltid sånt.
Spartapus Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Han som tuta på meg da jeg gikk på rødt. Da går jeg ekstra sakte. 2
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 (endret) Han som tuta på meg da jeg gikk på rødt. Da går jeg ekstra sakte. Selvfølgelig tuta han på deg. Endret 6. august 2012 av Mannen med ljåen 4
Gavekort Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Gikk ikke glipp av så mye. Bare noe av det største innen romfart de siste 10 årene, med en 60% risiko.
NgZ Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Hadde en idiot bak meg i en kombi-SUV på lørdag som tutet som en gal da det ble grønn pil til venstre, fordi jeg ikke kjørte. Jeg skulle da faen meg ikke til venstre.. Ikke min skyld at det ikke er to filer der, eller at han nettopp hade kjørt ut fra en sidevei og stod på skrå tvers over filen uten mulighet til å kjøre forbi. Jævla nisse. Det beste var da han åpnet døren og stakk hodet ut for å kjefte - mens jeg snudde meg for å svare idioten (Og forsikre meg om t jeg ikke ble offer for en roadrage maniac) ble det selvfølgelig grønt for meg og. Hadde idioten opført seg som folk, hade han kommet over på samme grønne lyset han og, for da hadde jeg sett når det ble grønt, stedet for å se på idioten - I stedet fikk han kose seg med synet av langfingeren min som forsvant av gårde over krysset, mens han ble stående igjen... 2
sykkeliten Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Kjendiser som skal presse trynet sitt i TV ruta og snakke om den vanskelige tida.... Frode Grytten @FrodeGrytten C-kjendis (40) er den einaste C-kjendisen i landet som endå ikkje har snakka ut om den vanskelige tida. Det gjør det ikkje akkurat lettare.
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 At en coverlåt jeg sang inn og slang på YouTube, plutselig skal bli sperret fordi den inneholder materiale eid av UMG og EMI. Men verken UMG eller EMI har rettigheter til sangen, eller har hatt noe med den å gjøre. MGM derimot har det, men jeg har jo fortsatt ikke brukt mer enn en 15 sekunders orgelsolo, og da skulle det gå greit, da man kan ha opptil 20 sekunder av originalt materiale før man tråkker på noens tær og må betale. First world problem, men likevel ... 1
Slimda Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Bare noe av det største innen romfart de siste 10 årene, med en 60% risiko. Ja, det er stort. Jeg benekter ikke det. Men selve landingen med bilder og sånt var ikke så stort.
Notelitten Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Skal si meg skuffet over at hele landingen så ut som om den var filmet med et kamera fra femtitallet. Hadde håpet på noen heftige bilder. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå