Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill med "realistiske" mechanics som at noen dør av 1 kule i hodet som så introduserer bosser e.l som bokstavelig talt tåler hundrevis av kuler, som bossene og mutantene i Saint's Row. Uggh.

 

Syntes Saints Row var forferdelig enkelt egentlig, 45 Shepard Level 4 så går sværingene ned etter to magasiner i hodet. Untaket er flammekasterne, siden de har irriterende visir, så der funker enten de andre pistolene eller D4TH Blossom Level 4.

 

OT: Kvalm og føles ut som jeg har konstant luft i magen...

Lenke til kommentar

bitch pls, steam driver jo å porte nå

Har de jo gjort i årevis. Og essuten: Steam, fysj. Med mindre man bor for seg selv, og har planer om å gjøre det resten av livet, er det noe forbannet skjit. Hvis konsollene overlever frem til neste generajon er vel etablert, er det på grunn av de fllstendig hårreisende restriksjonene som følger med når du "kjøper" dagens PC-spill.
Lenke til kommentar

Steam er som datamaskinen min eller trusene mine. Det er mitt. Den vil alltid være min egen og bare jeg skal ha full tilgang til den. Låne bort spill i cd format til venner har aldri fungert da du får de tilbake som et ripehelvette. Så da er det greit å ha alt på steam som er personlig og man har en god grunn for å ikke låne bort.

Lenke til kommentar

^^^^^^^Haha what. Launch via .exe så mye du vil champ.

 

 

Spill med "realistiske" mechanics som at noen dør av 1 kule i hodet som så introduserer bosser e.l som bokstavelig talt tåler hundrevis av kuler, som bossene og mutantene i Saint's Row. Uggh.

 

Syntes Saints Row var forferdelig enkelt egentlig, 45 Shepard Level 4 så går sværingene ned etter to magasiner i hodet. Untaket er flammekasterne, siden de har irriterende visir, så der funker enten de andre pistolene eller D4TH Blossom Level 4.

 

Saint's Row er heller ikke den typen spill som trenger å være vanskelig imotsetning til f.eks Dragon Age Origins som er et bra spill fordi det er vanskelig og combaten har dybde mens expansionen suger fordi det motsatte. Og det gjør igjen at bossene/klonene (skrev mutant ser jeg...) bare blir ekstra tåpelige.

 

OT: Rent fysisk er jeg sulten, men jeg har ikke lyst på mat. Har vært sånn i sånn 2 uker, siden jeg kom hjem fra London ellerno. Faen så plagsomt.

Lenke til kommentar

^^^^^^^Haha what. Launch via .exe så mye du vil champ.

Jepp, det fungerer så fint på spill som har Steam som DRM-løsning. Ikke logget inn - ikke spillie.

Steam er som datamaskinen min eller trusene mine. Det er mitt. Den vil alltid være min egen og bare jeg skal ha full tilgang til den.

Nettopp. Derfor burde andre i husstanden ha mulighet til å spille spill som er installert på samme maskin - slik alle huset kan spille det nye spillet du har kjøpt til konsollen. De funker fint på samtlige konsoller på markedet i dag. Ellers mistenker jeg at en som sammenlikner Steam og datamakinn med trusene sine som en som passer erfekt i en forever alone-kategorien som bare må kose seg med Steam. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...