Gjest medlem-1432 Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 At jeg har en ny 50 tommers flatskjerm tv liggende i bilen. Og der blir den, og har vært i noen uker, fordi bakluka på bilen har låst seg fast. Gud. Ikke meningen at jeg skal ha nye ting.
Psykake Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 At en på jobb driver å dytte puppene sine i bakhodet og ryggen min, samt tar hånda rundt meg når jeg står ved printeren, klemmer meg osv. Hallo! Jeg kjenner deg nesten ikke, jeg kan umulig være din type og du vet jeg har kjæreste. Greit med gode kollegaer asså, men det får være grenser.
Myst Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 ^^Luksusproblem. Gudene vet sist jeg fikk kjenne på et par pupper, bevisst eller ei. 2
IceBlitz Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 At jeg har en ny 50 tommers flatskjerm tv liggende i bilen. Og der blir den, og har vært i noen uker, fordi bakluka på bilen har låst seg fast. Gud. Ikke meningen at jeg skal ha nye ting. Men så brekk opp luka da!
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 At jeg har en ny 50 tommers flatskjerm tv liggende i bilen. Og der blir den, og har vært i noen uker, fordi bakluka på bilen har låst seg fast. Gud. Ikke meningen at jeg skal ha nye ting. Du trenger en mann i livet ditt til å fikse slike problemer, ser det ut som... At en på jobb driver å dytte puppene sine i bakhodet og ryggen min, samt tar hånda rundt meg når jeg står ved printeren, klemmer meg osv. Hallo! Jeg kjenner deg nesten ikke, jeg kan umulig være din type og du vet jeg har kjæreste. Greit med gode kollegaer asså, men det får være grenser. Pul ho og bli ferdig med det. Gjør det på en måte hvor det ikke finnes bevis. 2
Hanske Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 At ISP-en min driver med maintenance i området mitt, så nettet tidvis detter ut eller er treigt...
svelemoe Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 At en på jobb driver å dytte puppene sine i bakhodet og ryggen min, samt tar hånda rundt meg når jeg står ved printeren, klemmer meg osv. Pul ho og bli ferdig med det. Gjør det på en måte hvor det ikke finnes bevis. Sist eg sjekka var "en" hankjønn. Manboobs? 2
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Beklager svelemoe, men på bokmål sier de "en jente".
TMB Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Beklager svelemoe, men på bokmål sier de "en jente". Ja, men vi sier da ikke "jenten" en jente - jenta - jentene eller ei jente - jenta - jentene Btw, bokmål er et skriftspråk Endret 19. juni 2012 av TMB
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Ja, men vi sier da ikke "jenten" Om "vi" inkluderer Bergen, så sier vi det. Forøvrig er vel bøyningsform på ordet sidestilt i bokmål?
Kezha Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Tja sier da "Jentå" her, som av en eller anna grunn blir "jenten" i mitt hode O_o
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Tja sier da "Jentå" her, som av en eller anna grunn blir "jenten" i mitt hode O_o Eg seie o jentå!
Lolliken Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Hunkjønn på bokmål er valgfritt, så ei jente og en jente er likestilt. sitat wiki: I bokmål er hunkjønn valgfritt, alle hunkjønnsord kan også være hankjønn og bøyes deretter
Kaymeerah Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Banna til pappa. Det var godt. Badboy kakemot. 2
djgudleif Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Første gang jeg banner hjemme på 21 år. Mamma fikk sjokk.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Gikk ut for å handle Tørkepapir, kom tilbake med toalettpapir. Faen.
Kaymeerah Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Første gang jeg banner hjemme på 21 år. Mamma fikk sjokk. Dramatisk. Hvorfor fikk hun sjokk? Med mindre hun har veldig mye i mot banning.
djgudleif Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Vel, hun har jo aldri hørt meg banne, klikke i vinkel eller sett meg forsvare meg selv på den måten. Mamma og pappa er dessuten kristne. Mamma ble ikke sint, skuffet, eller noe sånt, bare litt sjokka. Hun skulle hørt meg når jeg er med kompiser. "Faens fittehelvete det er smegma på veggene til fru Fransens anal" 6
Patrick123 Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Tre ganger i dag (3!) så har jeg gått mot noen som har vinket, smilt eller nikket mot meg. Jeg har hilst tilbake hver gang... og samtlige ganger har de egentlig hilst på noen som går bak meg! JEG GÅR ALDRI MER UT!!!!! 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå