Myst Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Skikkelig fail å ikke dra hjem om tidlig om morran når jeg skal til politiet og fornye passet. Innen jeg kom dit var det allerede over 200 personer foran meg. Og jeg som hadde tenkt å ta full avspasering i dag.
Lovegame Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Irriterer at leiligheta ser ut som en svinesti etter sykdom og hardcore gaming, og husverten har vært innom nå på ettermiddagen. gg
Notelitten Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 husverten har vært innom nå på ettermiddagen. gg Dette hadde irritert meg mest..
Lovegame Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har blitt vant med det. Alle plassene jeg har bodd til nå har husvert brukt å tatt turer inn uten å si ifra.
djgudleif Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Irriterer meg litt over folk som ser ut til og ikke være i stand til å finne noe glede eller entusiasme over høytider og helligdager og helst bare vil sitte inne og sutre over folk som hygger seg. Irriterer meg over dette fordi jeg ikke skjønner hvordan det går an å være så lite entusiastisk. Det handler ikke om å være uentuastisk, det handler om å være rasjonell. Høytider og helligdager feires ofte av folk som tror en dag er forskjellig fra en annen bare fordi det står i kalenderen, og tror at natt og dag bestemmes av noe annet enn jordas rotasjon og posisjon i forhold til sola. Endret 18. mai 2012 av ikkespisgress
dysfunctional Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Folk som skriver "Facebook kvalitet suger" på profilbildene sine når bildet like gjerne kunne vært tatt med en kalkulator... I hvert fall nå som Facebook støtter høy kvalitet på bildene du laster opp. Tsk, tsk.
Lami Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Bybanen i går kveld. Tok banen fra byn, den gikk jævli sakte. Tok dånn 7min fra byparken til neste stopp, noe som vanligvis tar 2 min. Også blir det strømbrudd og hele banen er mørk. Sjåføren sier at det er tekniske problemer med banen og siste stopp er Brann stadion, 5stopp fra der jeg skal av. Så må alle gå av, men etter noen minutter kan vi plutselig gå på igjen og banen kjører videre, men vi må gå av på neste stopp!!!! For noe dritt! Og når jeg endelig har fått sitteplass etter å ha stått en halvtime pga hele Bergen sku hjem da, så måtte vi av. Så går jeg på neste bane og må stå -.-! Brukte faen meg 45min fra byn og hjem, noe som tar vanligvis tar 20min. Great!
Saft Suse Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Kusina fikk speilrefleks i konfirmasjonsgave. Nå florerer det av udugelige bilder på fjesboka, og hun skal ta bilder av absolutt alt og alle i sammentreff, som 17. Mai. Frustrerende til tusen for meg med kameraallergi. 1
Spartapus Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Det handler ikke om å være uentuastisk, det handler om å være rasjonell.Høytider og helligdager feires ofte av folk som tror en dag er forskjellig fra en annen bare fordi det står i kalenderen, og tror at natt og dag bestemmes av noe annet enn jordas rotasjon og posisjon i forhold til sola. Hvis man har et bevisst forhold til hvorfor man markerer en dag og føler at det er noe man kan identifisere seg med, så synes jeg ikke det er irrasjonelt. Men poenget ditt er kanskje at folk flest egentlig ikke vet så mye om 17. mai og er begeistret allikevel? Det tror jeg har å gjøre med et veldig menneskelig behov for avbrekk fra rutiner og å ha en felles anledning for sammenkomster med god mat og drikke, uansett hva anledningen måtte være.
Gavekort Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Fikk igjen en prøve som gikk til helvete. Godt at jeg ihvertfall bestod.
djgudleif Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 (endret) Det tror jeg har å gjøre med et veldig menneskelig behov for avbrekk fra rutiner og å ha en felles anledning for sammenkomster med god mat og drikke, uansett hva anledningen måtte være. Avbrekk fra rutiner? Ingenting er mer rutiner enn 17. mai og julaften. Men jo, jeg tror det som ligger bak er menneskelige behov for kulturelle tradisjoner. Slik har det vært siden steinalderen, og kan sees blant mange andre arter i dyreriket også. Årstidskifte har nok stor effekt på alle levende vesener. Jeg gjør ikke stort ut av noen høytider, men takker ikke nei til invitasjoner og feirer gjerne andres bursdager fordi det er fornøyelig. Endret 18. mai 2012 av ikkespisgress 2
Symmetrical Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Dro til politistasjonen på grønnland for å fornye passet. Jeg kom klokken 13:00 da sa det at det tar cirka 2-3 timer og politistasjonen stenger klokken 15:00 ... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....
Psykake Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Dro til politistasjonen på grønnland for å fornye passet. Jeg kom klokken 13:00 da sa det at det tar cirka 2-3 timer og politistasjonen stenger klokken 15:00 ... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..... pass-n00b. Du må være der 30min før dørene åpner. :/
Vertical^ Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Folk med alt for mange navn, og da spesielt rare navn. Type Angelina Daniella Olsen Johansen. 2
Patrick123 Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Folk med nesten likt fornavn og etternavn. A'la Ole Olsen, Hans Hansen.
JohnsonJr Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Når jeg tar en bit av knekkerbrøet og det knekker på feil sted.
Stalthy Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 (endret) E: Fuu! Glemte meningen med tråden , drev å svarte på en fyr. Sorry Endret 18. mai 2012 av Stalthy
Gavekort Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Når jeg tar en bit av knekkerbrøet og det knekker på feil sted. Jeg spiser heller sponplater fremfor knekkebrød. 1
Pubé Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Folk med nesten likt fornavn og etternavn. A'la Ole Olsen, Hans Hansen. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå