Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Voksne menn mellom 40 og 50 år som tror de kan alt i verden.

- Feminister

- Vegetarianere

- Advokater som svindler håndverkere ved å nekte å betale og deretter uttale "bare saksøk meg, jeg har tid nok jeg".

- Sigøynere som svindler (selvopplevd ja).

- Folk med stor hund på bussen.

- Når to folk bruker 4 seter på bussen ved å sette seg på hver sin side av midtgangen når det er fullt på bussen.

 

Takk for meg.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal det være Heinz. De som foretrekker Idun er mest sannsynelig de samme som mener at vanlig Norvegia og Synnøve Finden er verdens beste oster.

Jeg liker Idun, og den beste osten jeg har smakt var i Tyskland. Tror det var Emmentaler, men ikke helt sikker. Ellers er ekte Gouda himmelsk.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal det være Heinz. De som foretrekker Idun er mest sannsynelig de samme som mener at vanlig Norvegia og Synnøve Finden er verdens beste oster.

Jeg liker Idun, og den beste osten jeg har smakt var i Tyskland. Tror det var Emmentaler, men ikke helt sikker. Ellers er ekte Gouda himmelsk.

Hva?! Forguder du ikke norske råvarer og naivt tar utgangspunkt i at vi er best i alt? : O

 

 

(ikke ta innlegget mitt så seriøst)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idun VANLIG ketchup, er det korrekte svaret.

Her må jeg faktisk si meg enig med Gypsy. Jeg har smakt begge ketchupene, og syns rett og slett Idun sin smaker bedre. Heinz er litt for mild, imo.

 

Heinz for mild?

 

Idun smaker billig tomatpurre blandet med potetmos.

 

Så en blind-test for et par år siden. Noen av Norges beste kokker var med. Alle sa før testen at Heinz var best, og at de ville kjenne igjen den.

 

Heinz havnet på bunn i testen. Kokkene trodde det var First Price-ketchup. Bergbys havnet på topp, etterfulgt av Idun.

 

Bergbys ketchup er aller best imo. Det samme med sennepene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...