Bordplate Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Nei. Det å markere kreftcellene er ikke det samme som å kunne ødelegge dem/spise dem (nanobots). Eh...mirakelcellen innehold jo kreftdrepende medisin som kunne frigjøres ved bestråling. Så om det enda ikke fungerer på mennesker og ikke er helt 100% på testobjektene så er det ENORMT potensialet i det. Den skulle jo både markere og drepe kreftcellen.
Gjest Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Nettaviser som ikke vet capslock skal brukest til. Da tenker jeg spesielt på VG.
Gavekort Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hadde eksamen i Hardware- og Unix-systemer idag. Makan til tvetydig og dum eksamen! Det gikk ihvertfall rimelig bra på de spørsmålene som ikke var idiotiske. Nå er det eksamen nummer 3 av 4 i morgen! Den er heldigvis litt mer fast og "etter boken". Endret 19. januar 2012 av Gavekort
FrankBjarne Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Nettaviser som ikke vet capslock skal brukest til. Da tenker jeg spesielt på VG. VG er søppel. Alle de andre store avisene i Norge er også søppel når jeg tenker meg om. Selv om VG troner øverst da.
Woltox Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Huff, virker som alle tråder jeg skriver idør ut... DIE "Ting som irritererdeg grenseløst v2.0"og start en 3.0 xD
Quote Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Nettaviser som ikke vet capslock skal brukest til. Da tenker jeg spesielt på VG. VG er søppel. Alle de andre store avisene i Norge er også søppel når jeg tenker meg om. Selv om VG troner øverst da. Tja, Aftenpoften er utrolig bra ift VG. 1
Kaymeerah Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Huff, virker som alle tråder jeg skriver idør ut... DIE "Ting som irritererdeg grenseløst v2.0"og start en 3.0 xD Probably not. Endret 19. januar 2012 av Kaymeerah
Hestejente99 Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 La meg klokken halv 12 i går, våknet kvart over 4 i dag og følte meg helt opplagt, men syntes det var for tidlig å stå opp, så ble liggende, våknet igjen klokka kvart over 7 - BAM! Trøtt som faen. Endte med å stå opp ti på halv 10. Skremmande nok skjedde nøyaktig det samme med meg. Til og med klokkesletta matchar o.0
geir__hk Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 (endret) VG er søppel. Alle de andre store avisene i Norge er også søppel når jeg tenker meg om. Selv om VG troner øverst da.It-avisen har nå klatret opp på søppel-skalaen med denne artikkelen. Selv en 12-åring har ofte mer vett på strøm, spenning og effekt Endret 19. januar 2012 av geir__hk
Notelitten Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Nettaviser som ikke vet capslock skal brukest til. Da tenker jeg spesielt på VG. Hva skal capslock brukes til? Forøvrig er jeg irritert over at politiet bruker militæret mot sivile i Norge. http://www.dagbladet.no/2012/01/19/nyheter/politi/pagripelse/aksjon/helikopter/19860481/
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Forøvrig er jeg irritert over at politiet bruker militæret mot sivile i Norge. http://www.dagbladet.no/2012/01/19/nyheter/politi/pagripelse/aksjon/helikopter/19860481/ ... men ifølge poltiet er det en historie rundt 35-åringen som førte til at politiet ønsket bruke ekstra ressurser for å få pågrepet mannen. Vil tro det er en god grunn til det...
djgudleif Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Personlig anarki. Noe annet ville vært fucked. Vel, jeg respekterer de fleste lover og regler, er for kondisjonert til å bryte dem uansett. I en jobb er det greit at en sjef bestemmer over meg, så lenge jeg valgte jobben selv. Men jeg takler ikke når noen bestemmer over meg uten videre. Klikker mongo. Endret 19. januar 2012 av ikkespisgress
Analmeth Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 "Kvinnen som anmeldte voldtekt i romjula, har nå erkjent at hun ikke snakket sant." Jævla skjøge. 6
Occi Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Ytterst stygg trend. Gutten/mannen som blir anklaget kan bli merket for livet..
Kea Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 La meg klokken halv 12 i går, våknet kvart over 4 i dag og følte meg helt opplagt, men syntes det var for tidlig å stå opp, så ble liggende, våknet igjen klokka kvart over 7 - BAM! Trøtt som faen. Endte med å stå opp ti på halv 10. Skremmande nok skjedde nøyaktig det samme med meg. Til og med klokkesletta matchar o.0 Wow, dette bekrefter jo nesten en teori jeg har.
Mchansern Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 "Kvinnen som anmeldte voldtekt i romjula, har nå erkjent at hun ikke snakket sant." Jævla skjøge. Håper hun blir siktet for falsk forklaring/anmeldelse. 1
Kaymeerah Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Kompilering av Wine. Wine 1.3.37 er helt ubrukelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå