oOF Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sjuk, vaskemaskina har tatt kvelden og jeg sølte en passe stor kopp med te midt i fanget. En herlig fredag. 1
Delvis Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) At kjøkkener alltid skal være åpen del av stuer i dag. Hvorfor er det blitt så in? Kunne ikke tenkt meg å ha det sånn. Har alltid bodd med kjøkkenet adskilt med dør i eget rom. Har planer om å flytte om ikke lenge, og håper det går an å komme over noe med kjøkkenet adskilt. Endret 7 timer siden av Delvis
Dubious Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Delvis skrev (6 timer siden): At kjøkkener alltid skal være åpen del av stuer i dag. Hvorfor er det blitt så in? Kunne ikke tenkt meg å ha det sånn. Har alltid bodd med kjøkkenet adskilt med dør i eget rom. Har planer om å flytte om ikke lenge, og håper det går an å komme over noe med kjøkkenet adskilt. Stort sett eldre boliger som har adskilt kjøkken. Mer økonomisk å ha egne rom for alt. Jeg må varme opp storstua og kjøkkenet til 16 grader, da varmepumpen står på storstua, med åpen kjøkken. Jeg har flyttet inn på det største soverommet, mer koselig, og for å spare strøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå