Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Simen1 skrev (2 minutter siden):

Så helt greit at norske turister utnytter gratismuligheten da? Og utenlandske turister som kjører norsk leiebil?

Alternativet er å ha gratis ferge kun for fastboende, og evnt. folk med hytter. 

Endret av Dubious
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ryuuou skrev (1 time siden):

Fordømte gråspurver bråker så jævlig utenfor vinduet mitt. Vurderer å sage ned treet. Ble jo vekket av dem plattringa for f.

Du har min medfølelse, hadde et nær Omen eller Exorcist plage med en hær skjærer på taket når jeg bodde på Greåker...

• Liker 1
Skrevet

Lite søvn i natt, så nå prøver jeg å holde meg våken sånn at jeg får sove i natt.

Kan ikke sett meg ned i en lengre periode for da sovner jeg. 

Skrevet
2 hours ago, Gouldfan said:

Åh forkjølelse og influensa.. hater det

Hadde det også forrige måned. Ikke noe gøy nei.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ryuuou skrev (17 timer siden):

Hadde det også forrige måned. Ikke noe gøy nei.

KAN det være at du ikke har bra nok D-vitamin-nivå? Etter at jeg fikk mitt nivå opp til litt over anbefalt verdi så har jeg ikke vært i nærheten av forkjølelse, influensa eller, gud forby, korona..  ☺️

Endret av Woff
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

''Hit the subscribe button'', ''Hit like to support the algorithm'' OHHHHHHHHHH MYY FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SOOOOOOOOOOOO ANNNNNNOOYYYYYIIIINNG.
 Damn it, beklager men det her er så forbanna iriterende.

• Liker 2
Skrevet
Woff skrev (På 3.6.2025 den 10.08):

KAN det være at du ikke har bra nok D-vitamin-nivå? Etter at jeg fikk mitt nivå opp til litt over anbefalt verdi så har jeg ikke vært i nærheten av forkjølelse, influensa eller, gud forby, korona..  ☺️

Fikk rådet av legen å høyne D vitamin. Bruker multivitamin hver dag og D vitamin (20) annenhver dag,. pluss tran og bruke grønn lettmelk var sånt vi ble enig om. Tran er noe jeg har brukt fast av vane siden tidenes morgen da.
Men tar influenca vaksine hver høst på anb. av lege også, men sto over corona-vaksine sist. Er mer skeptisk til det. Har ikke hatt det tror jeg.
Et annet råd var å ta Idoform pille hvis man skal noe sted der det kan være mye folk og smittefare.  

Skrevet (endret)

Litt bedre idag, men fortsatt litt snørrete og hark, men formen bedrer seg heldigvis.

Vært syk siden Fredag kveld.

Ble nektet vaksiner i år, fikk i fjor. Svenskene er gjerrige.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Skrevet
Gouldfan skrev (1 time siden):

Ble nektet vaksiner i år, fikk i fjor. Svenskene er gjerrige.

Er det rett forstått at du bor i Sverige og går til svensk lege? 

Skrevet
Delvis skrev (3 timer siden):

Fikk rådet av legen å høyne D vitamin.

Jeg ligger nå på rundt 200 og selv om det er en smule over anbefalt er det ikke dumt!
(S-25-OH-Vitamin D (total)195)

Skrevet

Nettsider som selger produkter, men som ikke har manualen tilgjengelig så en kan se hva som må til for å montere tingen.

Finner heller ingen produsentside med manualer. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Må vel ha EU-kontroll og service på bilen, men når en bruker Toyota sin service bestilling så står det kun totalpris, ikke hva som gjøres. 

Hva får jeg om jeg betaler 10k, kontra 4k...

SÅ da må jeg ringe, og dermed er bestilling på nett ubrukelig. 

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å slutte å kjøpe sjokolade. 

Har klart å holde meg unna alkohol, rett og slett fordi polet er i et annet bygg, og jeg liker ikke butikkøl. 
Sjokoladen må jeg gå forbi hver gang jeg handler. 

Skrevet (endret)

Noen form for pop up behaviour er so forbanna irriterende. Operativ systemer, klienter eller nettsider. Det er overalt. En invasjon av agency of the user. Uff...

Endret av Ryuuou
Skrevet
Delvis skrev (På 4.6.2025 den 13.00):

Er det rett forstått at du bor i Sverige og går til svensk lege? 

Ja, kunne kanskje fått i Norge, jeg tror kriteriene er endret vet ikke om i Norge er det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...