Gå til innhold

Gran Turismo 5 utsettes ... igjen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nesten ikke jeg gidder å kjøpet det for å symbolisere at dette ikke er akseptabelt. Hvorfor ikke bare sette den til "ukjent"?

Tror ikke Sony bryr seg så mye om du ikke kjøper det. Det vil uansett bli ganske mange som kjøper det pga det er såpass "legendarisk". Om det hjelper for deg er en annen sak.

Lenke til kommentar

De må bare våge å sette datoen til etter jul. Da klikker jeg! Har ventet lenge nok.

 

Utrolig bra av spillverket å endelig klare å lage en artikkel om GT5, og det om utsettelsen. Artikler om alt av features o.l. som er blitt vist/annonsert har dem ikke fått på papiret ennå. Elendig.

 

 

 

Da er det desto mer imponerende at Turn 10 har klart å slippe både Forza 2 & 3 (med Ferrari) på tiden Polyphony har brukt på GT5.

 

Ikke så vanskelig å lage 2 bilspill på ikke så veldig lang tid når 90 % er gjenbruk fra Forza 2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da håper vi spillverket følger opp med en utdypende artikkel om GT5 og nyvinningene :)

 

Tja.. kanskje anmeldelsen blir sånn semi bra. Ellers så tviler jeg på at spillverket klarer å lage noen artikler om GT5. De kommer med ny artikel når det foreligger ny informasjon sa de sist jeg irriterte meg over dette, men de må jo være latterlig dårlige til å finne stoff om de ikke har funnet noe de kunne ha laget en bra artikkel om.

Lenke til kommentar

De må bare våge å sette datoen til etter jul. Da klikker jeg! Har ventet lenge nok.

 

Utrolig bra av spillverket å endelig klare å lage en artikkel om GT5, og det om utsettelsen. Artikler om alt av features o.l. som er blitt vist/annonsert har dem ikke fått på papiret ennå. Elendig.

 

 

 

Da er det desto mer imponerende at Turn 10 har klart å slippe både Forza 2 & 3 (med Ferrari) på tiden Polyphony har brukt på GT5.

 

Ikke så vanskelig å lage 2 bilspill på ikke så veldig lang tid når 90 % er gjenbruk fra Forza 2.

 

Og i GT5 så er rundt 800 av de ca 1000 bilene oppskalerte modeller fra GT4, så der har du jo akkurat samme greia.

 

 

4.mars 2009 så forhåndsbestilte jeg faktisk dette hos Gamezone...

Begynner å vurdere å avbestille det. Ikke av prinsipp, men jeg begynner allerede å bli lei det :roll:

 

Vi får se...

 

 

Hehe, vet ikke om du husker hvor mye forsinkelser det var rundt S.T.A.L.K.E.R., men når det tilslutt kom ut så tror jeg det hadde gått 2 år siden jeg forhåndsbestilte det.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

det er sony som er problemet.. teite sony.. dere MÅ få med 3d støtte, MÅ få med Move støtte.. må ditt og må datt.. selve spillet er garantert ferdig for lenge siden.

 

Nei, fyfaen! Enda en utsettelse! Det har jo nesten blitt utsatt 1år nå jo! Håper de er klar over når de utsetter det så lenge, så er det sykt høye forventninger! Å det bør være helt sykt! Gleder meg ihvertfall:P

1år? det er utsatt snart 4 år fra opprinnelige releasedatoer. Selvsagt hadde det aldri blitt i nærheten av det samme spillet på den tiden da men.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...