Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Disse white-power-folka på forumet her har vist seg å ha rimelig sviktende kildekritikk. Muligens en medvirkende årsak til deres merkelig virkelighetssyn?

 

AtW

Jeg har 2 sprørsmål.

1. er jeg en "white power"-type?

2. er det ikke troverdig at det er antifa som marsjerer med den plakaten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

oi se, AntiFA støtter pedofile. NAMBLA= North American Man/Boy love association

 

311017sign.jpg

Hvordan vet du at det var Antifa og ikke en altright idiot? Kjenner du begrepet «plant», som brukes ofte i slike situasjoner til å lure folk som deg?

"altright idiot" hahahaha prøv å trykk på bildet, det er en klar og tydelig antifa logo i nedre venstre hjørne av plakaten.
Hahaha. Ingen annet enn Antifa kan lage Antifa logo vet du ikke det?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

oi se, AntiFA støtter pedofile. NAMBLA= North American Man/Boy love association

 

311017sign.jpg

Hvordan vet du at det var Antifa og ikke en altright idiot? Kjenner du begrepet «plant», som brukes ofte i slike situasjoner til å lure folk som deg?
"altright idiot" hahahaha prøv å trykk på bildet, det er en klar og tydelig antifa logo i nedre venstre hjørne av plakaten.
Hahaha. Ingen annet enn Antifa kan lage Antifa logo vet du ikke det?

 

Det er jo litt av en patetisk og desperat unnskyldning og hevde det var en alt right type som kom med den plakaten. Det har de ingen bevis for. Uansett om det var det, gikk de med på det. Det er bare en unnskyldning man kunne kommet med i hvilken som helst situasjon. De syter om at altright vil gi antifa et dårlig rykte. Det har de greid fint selv etter å ha rasert et par byer og slått "nazister" til blods.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

oi se, AntiFA støtter pedofile. NAMBLA= North American Man/Boy love association

 

311017sign.jpg

Hvordan vet du at det var Antifa og ikke en altright idiot? Kjenner du begrepet «plant», som brukes ofte i slike situasjoner til å lure folk som deg?
"altright idiot" hahahaha prøv å trykk på bildet, det er en klar og tydelig antifa logo i nedre venstre hjørne av plakaten.
Hahaha. Ingen annet enn Antifa kan lage Antifa logo vet du ikke det?

Det er jo litt av en patetisk og desperat unnskyldning og hevde det var en alt right type som kom med den plakaten. Det har de ingen bevis for. Uansett om det var det, gikk de med på det. Det er bare en unnskyldning man kunne kommet med i hvilken som helst situasjon. De syter om at altright vil gi antifa et dårlig rykte. Det har de greid fint selv etter å ha rasert et par byer og slått "nazister" til blods.
Og ingen altright kan la som om de er Antifa

 

Jeg utfordre deg å vise meg en Antifa organisasjon som sier at de støtter nambla. Det er det som teller mest, ikke hva individer gjør eller ikke gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Disse white-power-folka på forumet her har vist seg å ha rimelig sviktende kildekritikk. Muligens en medvirkende årsak til deres merkelig virkelighetssyn?

 

AtW

Jeg har 2 sprørsmål.

1. er jeg en "white power"-type?

2. er det ikke troverdig at det er antifa som marsjerer med den plakaten?

 

 

Ja, det er du

Og, nei, det er ikke spesielt troverdig (les, sannsynlig) i seg selv, og ihvertfall ikke om man gjør at minimum av kildekritikk (noe an bør, da det i utgangspunktet virker relativt usannsynlig)

 

AtW

Lenke til kommentar

Som Camlon er inne på, hvorfor burde det være åpenbart for alle at enkelte fraksjoner i en løst organisert, venstreekstrem bevegelse som Antifa ikke fronter en ytterfløy i LGBT-aktivismen? Selve saken høres i utgangspunktet ikke usannsynlig ut i det hele tatt før man gidder å gjøre research selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som Camlon er inne på, hvorfor burde det være åpenbart for alle at enkelte fraksjoner i en løst organisert, venstreekstrem bevegelse som Antifa ikke fronter en ytterfløy i LGBT-aktivismen? Selve saken høres i utgangspunktet ikke usannsynlig ut i det hele tatt før man gidder å gjøre research selv.

 

Jo, det høres usannsynlig, men ikke umulig ut. Derfra til "de støtter pedofile" uten noe videre moderasjon eller research er det et langt stykke. Så jeg foretrekker at folk slutter å laste som det var førstnevnte som ble sagt.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det finnes over 100 millioner fra den tredje verden som gjerne vil til Europa. Skatteflyktningen evner ikke å forstå at om han fikk det som han ville med åpne landegrenser, så vil strupen hans bli skåret over og hans kvinnelige bekjentskaper ville sannsynligvis fått en innføring i begrepet "taharush gamea" Før han argumenterer for dette bør han kanskje ta en weekend i rinkeby eller en av Frankrikes forsteder? Da ser man jo resultatet av hva han argumenterer for. Mulig skatteflyktningen hadde kommet tilbake med et nytt syn på saken? Kanskje han også ville syntes det var helt greit med landegrenser allikevell?

Sånne folk er drømmere.. De drømmer om en perfekt verden men ser ikke realiteter, lever i bobla si her i verdens rikeste land.

Skatteflyktningen har ruslet rundt i Cairos forsteder (og mange andre steder som nok fremstår som skremmende for Hekk-Tor) med kvinnelige bekjentskaper og møtte bare hyggelige folk der.

Sorry.

Jeg er enig i veldig mye av det du skriver, jeg tror bare ikke verden er klar enda.

 

Så forresten en tråd om Norgespartiet, hva mener du om de?

Lenke til kommentar

 

 

Disse white-power-folka på forumet her har vist seg å ha rimelig sviktende kildekritikk. Muligens en medvirkende årsak til deres merkelig virkelighetssyn?

 

AtW

Jeg har 2 sprørsmål.

1. er jeg en "white power"-type?

2. er det ikke troverdig at det er antifa som marsjerer med den plakaten?

 

 

Ja, det er du

Og, nei, det er ikke spesielt troverdig (les, sannsynlig) i seg selv, og ihvertfall ikke om man gjør at minimum av kildekritikk (noe an bør, da det i utgangspunktet virker relativt usannsynlig)

 

AtW

 

1. Hvorfor er jeg en "white-power" type? Hva er en "white power" type?

2. Hvis de ikke var antifa, hva var de da?

Lenke til kommentar

Jo, det høres usannsynlig, men ikke umulig ut. Derfra til "de støtter pedofile" uten noe videre moderasjon eller research er det et langt stykke. Så jeg foretrekker at folk slutter å laste som det var førstnevnte som ble sagt.

 

AtW

Mitt spørsmål var rettet til Kakofoni og ikke til deg, men vi skrev innleggene våre samtidig og ditt havnet tydeligvis mellom. Jeg er for øvrig helt uenig i at det i utgangspunktet høres usannsynlig ut med en overlapp mellom NAMBLA og Antifa. Det aller meste som finnes av ytterliggående idéer fra identitetsvenstre virker å finne sin naturlige plass i Antifa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Alle spillanmeldeser burde få en Final Rating greie når de har sluttet å få patcher etter noen år. Som sammenligner Upatchet og Patchet/GOTY versjon sin terningkast.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Mitt spørsmål var rettet til Kakofoni og ikke til deg, men vi skrev innleggene våre samtidig og ditt havnet tydeligvis mellom. Jeg er for øvrig helt uenig i at det i utgangspunktet høres usannsynlig ut med en overlapp mellom NAMBLA og Antifa. Det aller meste som finnes av ytterliggående idéer fra identitetsvenstre virker å finne sin naturlige plass i Antifa.

Hvilken fornuftig kobling er det mellom disse? Hva gjør NAMBLA til «identitetsvenstre» (hva enn det betyr)? Tenker man på pizzagate og hvor klassisk det er å sverte venstresiden og homofile med pedoanklager kan jo man legge sammen to og to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...