Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

"Rettsaken" har vært en farse så det er bare ennå mer uklart nå om de faktisk er drapsmenn eller ikke.

 

Uansett slipper de nok hjem etter en noen år, når Congoleserne ikke ser noe vits i å holde på de lengre. F.eks at de kan loppe pårørende, UD eller andre for litt penger. Eller at Moland/French blir syke og en byrde for fengselet fremfor den ressursen de er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unge kvinner skal bedre kinesisk politis rykte:

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=10011178

Kult, jeg skal til Chengdu i januar, så jeg får se om politifolkene ser bedre ut, eller om de er like skumle ut som andre steder i Kina.

 

Og det er ikke Kina som gjennomfører dette, men Chengdu som er en by i Sichuan.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

På tide å bytte ut regjering syns jeg, med litt yngre mennesker som har fremtidsvisjoner lengre enn sin egen lommebok og status.

Forslag?

 

Bytte ut politikere mot fagfolk, på alle områder? Altfor mange(n) politikere, uansett parti, som kan byttes ut. Og vekk med alle småkongene fra 430 kommuner, sendt disse til NAV(nei, nettopp det ikke kan gjøres her på berget, partitilhørighet er nok for sterkt, men allikevel kostbar og inneffektiv)

 

:)

Lenke til kommentar

Bytte ut politikere mot fagfolk, på alle områder? Altfor mange(n) politikere, uansett parti, som kan byttes ut. Og vekk med alle småkongene fra 430 kommuner, sendt disse til NAV(nei, nettopp det ikke kan gjøres her på berget, partitilhørighet er nok for sterkt, men allikevel kostbar og inneffektiv)

 

:)

Har vi ikke nok fagfolk i byråkratiene da?

Og er det kanskje ikke bedre å kunne det politiske spillet når man er på topp (statsråd/parlamentarisk leder o.l.) enn å være fagperson, da det uansett finnes i departementet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...