Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)


QUiPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn ser mitt ut nå.

 

LS = Sublime Lock HD

Theme = Suave HD

 

Og bruker LS Clarity "nedafor" Suave HD og Sublime Lock i Winterboard, dermed får jeg lydene som følger med Clarity, som jeg liker godt :)

 

Edit: Som dere ser så er ikke bl.a Bilder ikonet like små som de i themet.. Kan jeg endre dette manuelt evt?

 

Batteritiden min ble mye bedre etter JB, siden jeg kan quitte prosesser som ligger i bakgrunnen!

post-45032-0-41051800-1298399394_thumb.png

post-45032-0-93919200-1298399400_thumb.png

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Det står i guiden.

 

EDIT:

 

Start iTunes, click on your iOS device icon from the sidebar in iTunes. Now press and hold left “alt” (option) button on Mac, or Left “Shift” button if you are on Windows on the keyboard and then click on “Restore” (Not “Update” or “Check for Update”) button in the iTunes and then release this button.

Endret av PostSpareBanken
Lenke til kommentar

Aha...

 

Men jeg har tydelighvis SHSH blobsene mine fra 4.2.1, kan jeg da nedgradere :)? Jeg vil helst ikke miste noe på iPhonen...

 

Hvis du skal downgrade fra 4.3 til for eksempel 4.2.1 må du ha SHSH blob'sene til den versjonen du nedgraderer til, altså 4.2.1, så det skal nok gå bra.

 

Men når det gjelder om du mister noe, jeg vil tro at nedgradering krever at iPhonen må bli gjennopprettet (restoret), dermed vil du nok miste alt dessverre.

 

Men du kan synce den mot iTunes, og eventuelt som jeg gjorde, ta bilde av vinduene for å huske hvilke applikasjoner du hadde. Men dette fikser du med iTunes vil jeg tro.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...