Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)


QUiPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hekta på SNES med wiimote tilkoblet :D Ble med engang litt lettere med skikkelige knapper.

 

Noen som vet hvordan psx4iphone fungerer? Får ikke ROM'ene til å kjøre. Står f.eks Crash Bandicoot.bin i lista, men så blir det bare svart skjerm og kontrollertastene på skjermen når jeg trykker på.

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn jailbreak på min iPod Touch 4G, installert Installous via Cydia og lastet ned noen programmer, alt funker flott.

 

Men når Apple gir ut en ny versjon av iOS og jeg oppgraderer, vet jeg at jailbreaken blir borte, men blir alle programmene jeg har lastet ned med Installous/Cydia også borte? :p Eller kan man ta backup av dette på noen måte?

 

Sorry, er ny på det her ;p

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn jailbreak på min iPod Touch 4G, installert Installous via Cydia og lastet ned noen programmer, alt funker flott.

 

Men når Apple gir ut en ny versjon av iOS og jeg oppgraderer, vet jeg at jailbreaken blir borte, men blir alle programmene jeg har lastet ned med Installous/Cydia også borte? :p Eller kan man ta backup av dette på noen måte?

 

Sorry, er ny på det her ;p

Noen som vet svaret på dette? Jeg gikk personlig lei av å spørre om det for et par uker siden.

Lenke til kommentar

Har følelsen av at det var sarkastisk, og at det har blitt besvart X antall ganger allerede :p

Det var ikke sarkastisk, alle synes jeg virker sarkastisk når jeg skriver. Det har ikke blitt besvart før har faktisk lett gjennom hele tråden etter svar, men det kan jo hende jeg er alvorlig dårlig å lete også :p

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn jailbreak på min iPod Touch 4G, installert Installous via Cydia og lastet ned noen programmer, alt funker flott.

 

Men når Apple gir ut en ny versjon av iOS og jeg oppgraderer, vet jeg at jailbreaken blir borte, men blir alle programmene jeg har lastet ned med Installous/Cydia også borte? :p Eller kan man ta backup av dette på noen måte?

 

Sorry, er ny på det her ;p

Noen som vet svaret på dette? Jeg gikk personlig lei av å spørre om det for et par uker siden.

Alle cydia appsene blir borte, men de du appene du laster ned fra Innstall0us blir ikke slettet hvis du syncer dem med Itunes. :)

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn jailbreak på min iPod Touch 4G, installert Installous via Cydia og lastet ned noen programmer, alt funker flott.

 

Men når Apple gir ut en ny versjon av iOS og jeg oppgraderer, vet jeg at jailbreaken blir borte, men blir alle programmene jeg har lastet ned med Installous/Cydia også borte? :p Eller kan man ta backup av dette på noen måte?

 

Sorry, er ny på det her ;p

Noen som vet svaret på dette? Jeg gikk personlig lei av å spørre om det for et par uker siden.

PKGBackup er et program du kan kjøpe via cydia som tar backup av alle programmer du har kjøpt på Cydia. Det legger seg som en kontakt i adresseboka di, så husk å ta backup av telefonen.

Når du oppdaterer til siste iOS så mister du alle programmer, men når det kommer ut ny jailbreak er det bare å legge inn PKGbackup igjen via Cydia, (du trenger ikke betale for programmet en gang til) så trykker du på "restore"

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn jailbreak på min iPod Touch 4G, installert Installous via Cydia og lastet ned noen programmer, alt funker flott.

 

Men når Apple gir ut en ny versjon av iOS og jeg oppgraderer, vet jeg at jailbreaken blir borte, men blir alle programmene jeg har lastet ned med Installous/Cydia også borte? :p Eller kan man ta backup av dette på noen måte?

 

Sorry, er ny på det her ;p

Noen som vet svaret på dette? Jeg gikk personlig lei av å spørre om det for et par uker siden.

PKGBackup er et program du kan kjøpe via cydia som tar backup av alle programmer du har kjøpt på Cydia. Det legger seg som en kontakt i adresseboka di, så husk å ta backup av telefonen.

Når du oppdaterer til siste iOS så mister du alle programmer, men når det kommer ut ny jailbreak er det bare å legge inn PKGbackup igjen via Cydia, (du trenger ikke betale for programmet en gang til) så trykker du på "restore"

Eller du kan bruke et annet program som heter "aptbackup" Det funker på samme måte bare at det er gratis :D

Lenke til kommentar

Hei kommer helt ut av det blå detta altså, men noen mulighet til å få oppdatert en gammel 1 gen iphone? (kjøpt i usa) til en nyere verson.

 

Helst med jailbreak så den også kan brukes som telefon.

Hva mener du med oppdatert? hvis du mene operativsystemet, så tror jeg 3.1.3 er det nyeste for 1. gen iphone... 3.1.3 kan du jailbreake med Spirit

Lenke til kommentar

Jeg har aldri jailbreaket før, og tør ikke å nedgradere :/

er ikke farlig å nedgradere. :p Er helt sikker på at det går :D eneste er hvis du har masse gamesaves og sånne ting? da mister du dem tror jeg? bare gå i itunes og trykk på gjennoprett. så spør den om du vil gjennoprette til 4.2.1 Når den er ferdig, er det bare å laste ned Greenpois0n for å jailbreake 4.2.1 Tror ikke det er mulig å "bricke" en ipad eller iphone eller noe ved jailbreaking eller nedgradering, så ikke noe stress :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...