Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Jeg har rimelig godt tankgear, og vi kan gjøre en instance i ett pull om bossene ikke lagde usynlige vegger :p Vi har til og med pullet tre bosser samtidig, bare for fun. Når du har allright gear, går expert som en lek. Noen bosser må man fortsatt følge litt med på da.

 

Raiding i spillet er gøy da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er Rift nå for tida? Jeg slutta i fjor før sommeren eller noe pga. jeg var lei av å gjøre samme dungeons hele tida. Har det kommet mye nytt content for casual spillere, eller er det slik at man må raide for å i det hele tatt ha noe å gjøre?

 

Kjenner at det frister å spille et MMO igjen ^^

Lenke til kommentar

Da må man definere casual. Tier 1 raid instancer er jo veldig casual, og kjøres av Pugs hele tiden. 10 man tar i underkant av en time, og 20 man tar i overkant av en time. Ellers er det kommer Instant Adventures (Lol), to nye 5 man, 2 mastermodes dungeons, En ny zone, den største så langt, en ny pvp instance, 2 nye modes i pvp instancer. På torsdag kommer det fishing og survival skill, pluss en ny type instant adventure, det kommer leaderboards og nytt raid instance også.

 

Når man tenker seg litt om så er Trion ganske hissig på å oppdatere :p

Lenke til kommentar

Går med planer om å starte opp med en ny char i dette spillet, men vil gjerne vite hvilken server det er flest nordmenn eller andre Skandinavia på på, da jeg har lyst til å prøve og komme meg inn i en gulid ;)

 

De gangene jeg har spilt dette spilet så har jeg alltid spilt det alene :S Og uten noen gulid greier :p Og da blir det fort litt ensomt :/

 

Edit: Må si de har forandra på en del ja, husker når jeg lagde meg de tidligere charene mine i spillet så valgte man jo soul tree opplegget når man først hadde kommet inn i spillet, når jeg nå lagde meg denne nye her så merket jeg det at det ble bestemt/ordnet mens man lagde charen sin før man kom inn i selve spillet.

 

Lagde meg en Defiant Huntsman på Bloodiron der jeg har de andre charene mine :) Må si det går raskt og lvl opp som ranger xD Men lurer på om jeg skal gå for bue eller gevær, får se hva jeg velger :p

Endret av Halky
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Idag lastet jeg ned Rift for å ha noe å gjøre fram til Diablo 3 kommer ut. Etter å ha installert og patchet og gud vet hva, logger jeg på og får beskjed om at serveren jeg spilte på ikke eksisterer lengre. Greit nok det, er tross alt nesten et år siden jeg var innlogget sist, men hvor i helvete er characterene mine? Hadde to level 50 chars med høvelig greit gear, hva har skjedd med dem?

 

Sendte mail til Trion, men tenkte kanskje noen andre her hadde vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Riptalon er mer eller mindre død. Vår guild har flyttet over til Icewatch. Er du hypp på PVP er nok Bloodiron best.

Samme gjorde min guild, da Blightweald også er dødene. De få store raiding guildene som er igjen der støvsuger spillere fra andre guilds og sharden generelt, for å gjøre seg klare for sommeren/GW2/Diablo 3 osv. Så da fant vi ut at det var best å flytte til Icewaych hvis det skulle være noe nevneverdig igjen av guilden etter sommeren :p

Hva heter guilden deres da Neppe? er vel korrekt at du spiller på defiant side?

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg:

RIFT får sin første expansionpack :D

http://www.youtube.com/watch?v=KwtnsAUJbbs

Du kan lese alt om det her: http://stormlegion.riftgame.com/en/

 

De største tingene er vel:

  • Rise to new heights of power through 10 challenging levels, increasing the level cap to 60
  • Adventure across two huge new continents that more than triple the size of the existing world

Pluss mye mer :D

Er ikke annonsert NÅR den vil bli released, men jeg gleder meg sykt allerede :D

 

Første som kommer er uansett 1.9 updaten, hvor vi får ett sommer world-event (er til testing på PTS'en nå) men ikke minst så vil PVP prestige rank økes fra 40 til 50, og dermed kommer det nytt gear og weapons :D

Håper bare så innderlig at det kommer til å se det samme ut som concept arten (http://community.riftgame.com/en/2012/05/23/1-9-concept-art-new-pvp-rank-armor-sets/) Skal også legges til at atm på PTS'en har PVP weapons focus/hit. Om de kommer til å ha det når 1.9 kommer ut vil tiden vise.

Lenke til kommentar

Expansionpakken ER 2.0, så det er sikkert ikke mer enn 4-5 måneder til.

 

Det er litt sykt at de TRIPLER størrelsen i spillet. Jeg lurer på hva alt kommer til å være, siden det bare er 10 ekstra levels.

 

Det var mange folk som fulgte etter oss fra Riptalon, i håp om å få en plass i guildet vårt. Skjønner ikke helt hvorfor de gjorde det, siden disse har fått nei mange ganger. Men det har mer eller mindre ført til at en av de andre større guilds på Riptalon også er i gang med flytting til Icewatch. Så Riptalon kommer til å bli tømt. De må rett og slett starte å tenke på merging. Dette er i hovedsak et problem bare i Europa. Skjønner ikke helt hvorfor folk velger WoW over Rift. Trion er så sykt mye flinkere til å lansere content enn Blizzard.

 

Bare tenk på at man har fått "gratis" gjennom updates siden release. Det er jo helt enormt.

Lenke til kommentar

Yup, og ikke minst er det meget flinke å rette opp i bugs osv. rimelig fort :)

Vil også tro at Rift går temmelig greit for Trion, ellers ville de nok ikke lagt ned så mye penger i å fortsette strømmen av content og updates til spillerne, ja spillerbasen har nok gått ned endel siden spillet kom ut, men er nok en god del spillere som fortsatt spiller :D

 

Når det kommer til nerf/boosts til de forskjellige klassene har de enda litt å rette opp i, f.eks er den eneste måten å spille dps mage på å gå Pyro/lock, er ikke bare meg som gjerne skulle sett at andre builds kan gjøre like mye dps.

Skal også legges til at bards gjerne skulle kunne gjøre litt mer enn de gjør den dag i dag, mage sin archon har i det minste litt fler attacs å velge mellom.

 

Skal ikke klage på DPS'en jeg hadde på Sicaron på torsdag da - 3715, legger med bilde slik at folk kan se hvordan min skjerm ser ut til enhver tid :)

Skal legges til at den andre actionbaren (nedenfra og opp) har jeg koblet til numpad, for så å koble Gxx tastene mine (på mitt G510 tastatur) til numpaden. Dette ble gjort før Logitech oppdaterte driverne slik at jeg nå kan binne Gxx tastene direkte til ting i spillet (er dog for lat til å endre på ting så det kommer nok til å forbli slik det er np :p )

EKVss.jpg

Mtp gear osv så har jeg fullt HK gear, hvor 3 deler er hexed, samt HK/RoTP weapons/rings/neck osv (ingen relics her)

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Spilte Rift et lite år. Noe som faktisk er lenge for meg å spille et mmorgp etter at jeg sluttet med wow for 2 års tiden siden. Men syntes det hele ble litt for fjas når man etter hver større update måtte finne nytt build og nye macroer på nett for å få lov til å raide. Spilte rogue. Og ja er ikke helt meg og blinke rundt som en tulling. Men Trion er som sagt meget gode til å adde nye ting etc.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

/Liten bump

 

Lurte på om det er noen andre som har slått til på Rift tilbud, hvor man får Storm Legion "gratis" om man betaler for 1 år med Rift.

 

Prisen er 788 kr (788 kr (788 kr (108 euro))) og da får man en mount + tittel og selvfølgelig Storm Legion på kjøpet.

 

Jeg vurderer det.

 

Edit:

http://youtu.be/UKeXqsLoKp8

Jeg ble litt solgt etter å ha sett den videoen, tror når jeg får penger på konto så vil jeg slå til på tilbudet ^^

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...