Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice :D

Steike guilden var nærme og drepe Plutonus i dag :realmad: tror han var nede i under 50K, men så døde endel i raidet = bossen ble healet = wipe :realmad:

 

Føler RoS er for hard i forhold til hva man får i loot, greit nok du har relic på slutten som er nice, men ellers så er det meste bare crap. GSB derimot :D tror vi har den nede på 45-60 min nå :D

 

Forhåpentligvis startere vi HK i løpet av neste uke :D

Lenke til kommentar

Det der sier meg ingenting, jeg slutta 2-3 måneder etter release, men gratulerer! :D

Kom lett inn i det da jeg logga på roguen min i Stonefield og ble kasta rett inn i et raid, og jeg uten peil på hvilke talent points jeg hadde brukt etc, men underveis i kampen fant jeg ut hva jeg hadde specca før pga. abilitiesene på barene som ikke fungerte før jeg hadde specca de frem. Ja ja, var skøy. ^^

Lenke til kommentar

Nice :D

Steike guilden var nærme og drepe Plutonus i dag :realmad: tror han var nede i under 50K, men så døde endel i raidet = bossen ble healet = wipe :realmad:

 

Føler RoS er for hard i forhold til hva man får i loot, greit nok du har relic på slutten som er nice, men ellers så er det meste bare crap. GSB derimot :D tror vi har den nede på 45-60 min nå :D

 

Forhåpentligvis startere vi HK i løpet av neste uke :D

 

Tok dere Plutonus først i dag?

Hvordan er spillet per dags dato egentlig? Sluttet rett etter at vi drepte Alsbeth en månedstid ellerno etter release av RoS.

 

Side note;

Vi wipet på èn og to prosent flere ganger på plutonus. :dontgetit:

 

 

FOrresten, ble det noe av addons i Rift?

Halve grunnen til at jeg sluttet var at raid framene var patetiske, og jeg spilte healer, så.

Endret av lolvik
Lenke til kommentar

Jeg spilte til Oktober med noen innlogginger i November.

 

Vi klarte vel 5 av 11 i HK før guildet tømtes og folk var klare for SWTOR.

Ble litt lite å gjøre mot slutten og GSB/ROS hadde kun relics som var oppgraderinger for folk og de droppet stort sett cleric/mage og rouge greier så alle disse hadde vel 1-2 relics mot slutten og folk trengte de ikke mere.

Noen som vet om det har kommet noen flere relic warrior dropps der forresten?

 

Hvordan er population nå, er det en god del folk eller begynner det å tynnes ut?

Lenke til kommentar

Det der sier meg ingenting, jeg slutta 2-3 måneder etter release, men gratulerer! :D

Kom lett inn i det da jeg logga på roguen min i Stonefield og ble kasta rett inn i et raid, og jeg uten peil på hvilke talent points jeg hadde brukt etc, men underveis i kampen fant jeg ut hva jeg hadde specca før pga. abilitiesene på barene som ikke fungerte før jeg hadde specca de frem. Ja ja, var skøy. ^^

Det er 2dre eller 3dje bossen i River of Souls, kommer ann på hviken ordre man dreper de i :p

 

 

Tok dere Plutonus først i dag?

Hvordan er spillet per dags dato egentlig? Sluttet rett etter at vi drepte Alsbeth en månedstid ellerno etter release av RoS.

 

Side note;

Vi wipet på èn og to prosent flere ganger på plutonus. :dontgetit:

 

 

FOrresten, ble det noe av addons i Rift?

Halve grunnen til at jeg sluttet var at raid framene var patetiske, og jeg spilte healer, så.

Nope, vi har enda ikke fått han ned :( ble våres siste forsøk, da noen måtte på jobb og ordne ting.

Liker spillet bedre enn noen gang :D

 

Vi startet ikke med 20mans raid før i novemeber, og selv da var dette ett samarbeid mellom oss og en annen guild. Rett før julaften fikk vi nesten ett helt raid team fra en 3dje guild, hvor de hadde fått nok av sin GM (kom helt ut av det blå for oss :p:D )

Og de siste 2 ukene har vi fått folk fra guilden vi hadde alliance med, da de var for få folk på fra kveld til kveld at de ikke kunne gjøre 10 mans raid engang (var vist maks snakk om 5-6 på hver kveld)

 

Jeg spilte til Oktober med noen innlogginger i November.

 

Vi klarte vel 5 av 11 i HK før guildet tømtes og folk var klare for SWTOR.

Ble litt lite å gjøre mot slutten og GSB/ROS hadde kun relics som var oppgraderinger for folk og de droppet stort sett cleric/mage og rouge greier så alle disse hadde vel 1-2 relics mot slutten og folk trengte de ikke mere.

Noen som vet om det har kommet noen flere relic warrior dropps der forresten?

 

Hvordan er population nå, er det en god del folk eller begynner det å tynnes ut?

 

Vet ikke hvordan det står til med andre servere, men på Blightweld holder det seg stabilt imo. Jeg vet det er noen større guilds som har mistet folk, til SWTOR osv, og noen har flyttet til Icewatch.

Men det virker som om det hele tiden kommer nye folk, er 2-3 nye guilds som har oppstått i det siste, dog virker det som om dette bare er sosial guilds.

Så fort min guild begynner med HK, så tror jeg vi kommer til å være på 4de plass i hvor langt guilds har kommet i HK (av de som raider HK), de 3 på topp har alle 10/11 i HK.

Bare siden nyttår har vi tatt ett kjempesteg mtp progresjon :D

Lenke til kommentar

Angående Blightweald, som er min server også, så må dere jobbe litt for å bli nr. 4 :) Spesielt hvis dere ikke har begynnt med HK ennå. HK er også et stort steg opp fra de 2 andre 20-man sonene. Vi jobber med Grugonin nå, har hatt han ned til 2% flere ganger, i kveld SKAL HAN NER ! Vi har også den siste 10-mann sonen (Rise of the Phoenix) på farming nå, og spesielt endbossen der har noen fine drops.

 

Kan ellers anbefale Blightweald, har aldri hatt population-problemer her, og vi har et greit server community.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...