Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare join DRR du. Kjører du DPS har ikke gearet noe å si. De er så lett nå at det er stortsett en vits. Jeg tanket en boss i Life raid rift i fullt dps gear og spec.

Join inn, get you inscribed!

 

Edit: Var forøvrig i et event raid i Stillmoor her om dagen og registrerte en karakter ved navn fleskefetta. Heldigvis for meg var personen PvP enabled mitt i et raid blant defiant og guardians. Thanks for the prestige =)

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Guardians blir grisebanket i Warfront lvl 10-19.

Jeg har tjent 3400 favor, men bare hatt 4 wins. Har sikkert 20 tap.

 

Er dette noe som går igjen hele veien til 50?

 

Guardian virker også noe tom iforhold til defiant, er det færre som spiller defiant?

 

Edit: Noen som vet hvordan man fikser denne buggen?

 

 

Armoren skal se slik ut:

 

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Whaaat!? jeg logget akkurat inn for å bevitne att jeg har blitt hacket! alt sellables er borte og jeg har havnet på en tysk shard!?

hvordan er det mulig når det er coinlock? da må de ha vært inne på min email!?

får lyst å spy ut noen saftige gloser!

 

men en viktig ting jeg ikke finner ut av, er hvordan man skifter passord på email? finner ikke ut og er rimelig skremt nå..

Lenke til kommentar

Whaaat!? jeg logget akkurat inn for å bevitne att jeg har blitt hacket! alt sellables er borte og jeg har havnet på en tysk shard!?

hvordan er det mulig når det er coinlock? da må de ha vært inne på min email!?

får lyst å spy ut noen saftige gloser!

 

men en viktig ting jeg ikke finner ut av, er hvordan man skifter passord på email? finner ikke ut og er rimelig skremt nå..

 

Den er kjip, jeg ville først av alt sendt en ticket til GM ASAP, hvor du forklarer situasjonen osv. Er store muligheter for at du får ting tilbake, mulig det tar litt tid, men samme skjedde med viceleader i guilden min, og hun fikk alt tilbake.

 

HUSK å sjekke om det er riktig mail som blir sendt til på Trion sine hjemmesider: https://rift.trionworlds.com/account/profile/view.action

 

har du hotmail ligger det under

http://home.live.com/options/ -> konto -> passord

 

Gmail:

https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/accounts -> endre passord

 

For nytt passord ville jeg tatt fødselsdato opphøyd i andre, og gjort dette om til bokstaver i alfabetet.

Eks. 17.mai 1814 vil bli

2 8 9 25 3 2 9 0 5 9 6

bhiycbieif

 

Du kan også legge til de siste 5 sifrene i person nummeret ditt for ett lengre passord, evnt kan du opphøye i 3dje/4de/5de osv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

- Endgame raids er glimrende i Rift, og har til dels en høy vanskelighetsgrad. Siste bossen i Hammerknell er en 20 minutters fight hvor det praktisk talt er ingen rom for feil (er visst en del som har slutta med Rift etter å ha strevd med den fighten i månedsvis :) )

 

For videoer og strats av raids / gameplay i Rift ----> www.raidrifts.com

 

- Anbefaler alle "nye" å velge en av serverene med høyest antall spillere, det er en trend at hele guilds flytter seg bort fra de mindre besøkte serverene, og det kan fort bli veldig stille og lite folk rundt deg om du velger "feil".

 

- Om man liker PvP og Warfronts har man en fordel, utstyret man kan kjøpe for Favor, funker glimrende til PvE også, så lenge man har 3-4 deler med HIT i tillegg. I mitt DPS-oppsett (guildet vårt er halvveis gjennom Hammerknell nå) bruker jeg fremdeles 4-5 deler med R8 PvP-gear.

 

1082090.jpeg

Endret av Filla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...