Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Var innom en norsk for ett år siden (desverre husker jeg ikke navnet på den) og jeg mener jeg så "spam" i 60@Gelidra om en skandinavisk guild som letet etter folk.

 

Enkleste er vel bare å skrive i 60 chatten på de store serverene, Gelidra/Zaviel osv. Du kan alltids joine chat kanaler på andre servere. F.eks "Join Level 60@Gelidra", ellers er guild seeker en fin ting å bruke

 

PS: jeg merker at spillet nekter å godta AltGr+2 komboen de fleste bruker for å skrive @, men notepad+copy/paste funker alltids.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Steike for en bump :p jada, jeg spiller som bare det. Litt mindre nå rett før eksamner, men er innom en time eller to hver dag.

 

Med den nye expansionen så kom jo minions systemet, og dermed er det "viktig" å holde de i arbeid :p jeg kan fint bruke noen timer pr kveld med å sende minions ut på oppdrag hvert 5/15 min mens jeg gjør andre ting.

 

Hvis noen vil spille sammen er det bare å sende en invite til borbra@Gelidra

Lenke til kommentar

Steike for en bump :p jada, jeg spiller som bare det. Litt mindre nå rett før eksamner, men er innom en time eller to hver dag.

 

Med den nye expansionen så kom jo minions systemet, og dermed er det "viktig" å holde de i arbeid :p jeg kan fint bruke noen timer pr kveld med å sende minions ut på oppdrag hvert 5/15 min mens jeg gjør andre ting.

 

Hvis noen vil spille sammen er det bare å sende en invite til borbra@Gelidra

Minions greiene virker litt interessant. Men akkurat nå koser jeg meg med å tanke framfor å være en dps.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nettopp kommet meg tilbake til spillet for første gang siden i fjor januar eller så. Kjøpt nye sjeler, fått skaffet meg litt gear etc, og fått sendt minions ut på nye oppdrag i noen timer. Kommer nok til å bruke litt tid på Rift igjen, og hadde vært greit å finne noen å levle til 65 med - selv om det sikkert går greit nok alene også.

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve meg på dette spillet. Ser at det er free2play nå. Må man subscribe for å ha gleden av spillet? Er det mange ulemper om man velger å gå gratismåten?

 

Om free2play er like håpløst som i SWTOR, tror jeg dropper det..

Nå har jeg aldri spilt på en helt f2p konto, jeg gikk ifra å være sub til patron.

Men jeg ville anbefalt å kanskje kjøpe Collectors Edit

Synes det er greit med ekstra bagslots og muligheten til å lage flere characters, selv om man i teorien ikke trenger mer enn 4 stk.

 

De nye 'souls' er så om så. Jeg ville nå ikke anbefalt å kjøpt de før du har spilt litt på f2p konto.

Jeg synes at de kanskje er litt overpriset, Storm Legion koster ca 17-20 eur og Dream Soul (kom med nyeste expansion) koster ca 25 eur.

 

Om noen vil spille så er nicket mitt Lixii@Zaviel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8

Tenkte å prøve meg på dette spillet. Ser at det er free2play nå. Må man subscribe for å ha gleden av spillet? Er det mange ulemper om man velger å gå gratismåten?

 

Om free2play er like håpløst som i SWTOR, tror jeg dropper det..

 

Rift er mye, MYE flinkere en SWTOR. Ikke at det skal så alt for mye til, men jeg har spilt Rift i månedsvis uten å betalt et øre, og uten å følt meg presset til det.

 

Rift er ikke perfekt, men er faktisk et kanonbra spill.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg er en altfor casual spiller til å legge så mye i Primalist.

Men jeg likte veldig got Seatin sin video :D

 

Har nå nylig begynt å spille litt mer og tror jeg har funnet ut at jeg faktisk liker Rift bedre enn WoW nå.

Hadde en stund tenkt å kjøpe den siste expantion til WoW men ser at jeg heller vil bruke penger på Rift istedenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...