Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve meg på Rift igjen. Lurte ganske enkelt på hvordan dungeon finder fungerer i spillet?

Blir du teleporta til instance idet gruppa di er klar, eller må du faktisk bevege deg rundt om i verdenen? - Er redd for det er som WoW, hvor alle henger i storbyen og venter på action.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja, det er jo ingenting.

Har jo en lvl 50 mage som jeg har lagt på is, som kanskje hadde vært artig å begynt å spille med igjen.

Holder på å lvl opp en dwarf rogue på trial greiene.

 

Men D3 kommer jo ut om ikke så altfor lenge, og jeg har jo allerede betalt for den greia med WoW + D3 for 1 år.

 

Tenke litt på dette ^^

 

RIFT subscription sale: Now through Mar. 31

Har vist ikke så god tid.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Gjorde nettopp en server transfer.

Aldri gjort det før i Rift, og trodde det var noe alà WoW sin, at det ville kanskje ta noen par minutter/timer.

Men alt ble gjort ingame, og jeg bare valgte characteren jeg ville flytte og til hvilken server.

Bekrefte med å skrive "transfer" og poff.

Ferdig, finito, done.

Og det er jo selvfølgelig gratis.

 

*Se stygt på Blizzard*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke se noen grunn til at det skal koste penger å flytte karakterene sine. Tviler på at det sitter noen på Blizzard å manuelt flytter dem over. Isåfall er deres system latterlig dårlig.

 

Det er en uke cooldown da, slik at du ikke kan flytte vilt. (For å unngå at folk stikker på en annen server å handler ting ect). Hvilken server flyttet du til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke se noen grunn til at det skal koste penger å flytte karakterene sine. Tviler på at det sitter noen på Blizzard å manuelt flytter dem over. Isåfall er deres system latterlig dårlig.

 

Det er en uke cooldown da, slik at du ikke kan flytte vilt. (For å unngå at folk stikker på en annen server å handler ting ect). Hvilken server flyttet du til?

Tipper det er like automatisert som det er i Rift.

Byttet til Steampike, spiller som f2p.

Tenkte å levle to opp til lvl 20, og se om jeg vil betale for å forsette med de.

Lenke til kommentar

Argh, ser ut som jeg lagde meg en ny konto for å kunne spille f2p.

Istedenfor å bruke den jeg hadde fra før av (om det var mulig), så nå har jeg en lvl 19 rogue (guardian) som jeg ikke kommer til å forsette med pga jeg vil nå fokusere på min "main" (defiant).

 

jaja. Skal vel ikke ta så lang tid å lvl opp en ny rogue elns.

Kjekt å være tilbake igjen =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

/bump

 

Mens jeg holdet på å sloss imot diverse invasjoner, så tenkte jeg tilbake til WoW.

Hvor mange ganger jeg syntes det hadde vært kult om byene/npc-questgivers i WoW kunne blitt invadert og man måtte lage raid for å sloss imot de.

Men dette skjedde jo aldri, men i Rift er jo dette dagligdags, og ble enda mer glad for at jeg har skiftet over ifra WoW til Rift.

Gjorde mitt første raid med guiden som var utrolig morsomt, gode boss mekanikker.

 

Eneste minus er vel at jeg har blitt skadet av WoW, mtp at alt er så lett i det spillet, mens i Rift er Expert (HC) faktis vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...