Gå til innhold

Civilization 5 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir nok å gå for den pakken med absolutt alt (Gods and Kings, Brave New World + en del andre tillegg) til 39.99 euro :)

 

Liker veldig godt denne typen spill, men det eneste jeg har prøvd tidligere innenfor sjangeren er AoE og AoM. Blir moro med noe litt annerledes.

Dette er jo et Turn-based Strategy, AoE og AoM er RTS

Lenke til kommentar

 

Jeg blir nok å gå for den pakken med absolutt alt (Gods and Kings, Brave New World + en del andre tillegg) til 39.99 euro :)

 

Liker veldig godt denne typen spill, men det eneste jeg har prøvd tidligere innenfor sjangeren er AoE og AoM. Blir moro med noe litt annerledes.

Dette er jo et Turn-based Strategy, AoE og AoM er RTS

 

 

Er klar over det, ergo den siste setningen.

Lenke til kommentar

Vel, når kun selve "hovedspillet" koster 29.99 euro så syns jeg det er greit med 80-90kr. ekstra :)

Joda, men nå kjøpte jeg samlepakken av Civ5 når det kom ut, så har allerede gitt sikkert rundt 5-600,- for det uten å ha spilt noe særlig :)

 

Gods and Kings koster £30 på steam, legger jeg på £10 til får jeg en samlepakke med flere modifikasjoner men er nok litt usikker på om jeg gidder bruke så mye ekstra på det nå dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Da jeg kjøpte "Beyond the sword" til 4'ern, var det som fulgte med i den tidligere Generals add-on'et inkludert.

Er det likt i 5'erns "Brave new world", eller må jeg kjøpe "Gods and kings" separat?

Alle gameplay endringer i G&K er med i BNW også, slik at det i bunn og grunn kun er nødnvendig å kjøpe BNW+vanilla Civ 5. Men jeg tror ikke du får med de nye lederne og maps som kom med Gods and Kings.

Lenke til kommentar

 

Da jeg kjøpte "Beyond the sword" til 4'ern, var det som fulgte med i den tidligere Generals add-on'et inkludert.

Er det likt i 5'erns "Brave new world", eller må jeg kjøpe "Gods and kings" separat?

Alle gameplay endringer i G&K er med i BNW også, slik at det i bunn og grunn kun er nødnvendig å kjøpe BNW+vanilla Civ 5. Men jeg tror ikke du får med de nye lederne og maps som kom med Gods and Kings.

 

Kanskje en ide å kjøpe hele pakka til €40 da, selv om jeg allerede eier originalen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefaler folk å holde utkikk på nettet i morgen. Firaxis annonserer sitt nye AAA-spill på PAX East kl 11.30 østlig tid. Panelet tas opp og legges ut på youtube i ettertid, men @FXS_MisterKevin på twitter holder dere oppdatert.:) Min munn er lukket med syv segl, utover at jeg tror folk her inne vil være interessert.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...