Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg registrerer at BT air og Dunder Mifflin har gjort sitt inntog i Asia :realmad:

 

 

Jeg får hente noen widebodies og kjøre dere på ræv!

Det ble desverre litt for fristende, store flyplasser og ingen konkurranse..

Skal bare sette mine siste 25 fly i bevegelse, så roer det seg..

 

 

Widebodies tjener man ikke så mye på, men man slipper å senke prisene hele tiden..

 

 

btw, jeg har til enhver tid 300 ruter under 100 % load, er bare til å gi opp å holde alt i ship shape :thumbdown:

Endret av M3rcutio
Lenke til kommentar

Masse nye fly på vei, 5 airbuser og 2 fokkere! :D

 

De første 3 vill komme imorgen når jeg våkner, Blir satt in på diverse ruter fra Paris :)

 

Eeeyyy!

 

Paris er ille nok som det er  :realmad:

 

Jeg har nå 20 Fokkere som skal settes i rute, får se om jeg gidder å gjøre det i kveld. Har også en latterlig lav load factor! DOC var 1,5 mill høyere enn den er nå for bare to dager siden.. Jaja, USA neste  :devil:

Lenke til kommentar

En del milepæler brutt i dag! Har passert 40,000 daglige passasjerer, 300 ruter, 50 fly og 9 mill i DOC :D

 

Morsomt. Du har vel fortsatt monopol i sør amerika? Du kan jo sikkert øke de første rutene du satt opp 20% allerede? Så fremt at du ikke har allerede justert de. Skikkelig møkka jobb å gå igjennom alle rutenene på nytt, men man kan kanskje få noen hundre tusen ekstra i "DOC" på det.

Lenke til kommentar

Air Atlantic har nå opprettet sin vestligste rute, nemlig Hartsfield - Jackson Atlanta International - Honolulu International som blir trafikkert av en Boeing 757-200.

 

Vi har også en rekke nye fly på vei:

 

1 x Airbus A320-200

6 x Boeing 757-200

2 x Boeing 767-300ER

og

9 x Fokker 100

 

I løpet av denne måneden vil vi ogås utvide til nok en ny base. :)

Lenke til kommentar

Min vestligste rute er New Delhi - Dubai... :dontgetit: Ikke særlig vestlig den altså

 

Tror faktisk det er min østligste. :tease:

 

EDIT:

 

Og da kan Air Atlantic meddele at vi har utvidet til Tokyo Haneda. Ledelsen er fornøyd med denne utvidelsen i forhold til utvidelsen AIR hadde til Dubai, der inntjeningen var relativt dårlig.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Jaja, du får nå opp et rutekart i det minste  ;)

 

Prøver å sette inn alle flyene som har stått og ventet på meg, men det tar laaang tid ser jeg. Lurer på hva jeg skal gjøre med alle 757'ene, de fleste store rutene er jo melket fra før.

Lagde meg også en hub i Seattle, men det var visst et utrolig dårlig valg. Er jo nesten ingen flyplasser i nærheten med mer enn 1M  :no:

Lenke til kommentar

For en liten stund siden opprettet Air Atlantic en rute fra Hartsfield - Jackson Atlanta til Portland International i Oregon, og en liten mil borte fra Portland ligger Beavertown, som er hovedkvarteret til Nike. I den anlednings innfører nå Air Atlantic Nike livery på 757-en som trafikkerer Atlanta - Portland -ruta.

 

post-103196-1289136264,0522_thumb.png

 

 

Ja, jeg kjedet meg litt i går. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...