Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har ca. 30 ruter derfra, og de fleste A320-ene og 757-ene mine tjener mer alene enn det jeg gjør på hele Værnes. :p Men bestilte akkurat 3 Dash 8-300 for å støvsuge Norge med, så skal jeg jeg kvitte meg med den eneste Dash 8-100-en jeg har. Så gidder ikke legge ned Værnes før jeg trenger den "base-sloten".

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Vel, jeg har ca. 30 ruter derfra, og de fleste A320-ene og 757-ene mine tjener mer enn det jeg gjør på hele Værnes. :p Men bestilte akkurat 3 Dash 8-300 for å støvsuge Norge med, så skal jeg jeg kvitte meg med den eneste Dash 8-100-en jeg har. Så gidder ikke legge ned Værnes før jeg trenger den "base-sloten".

 

Hehe, kjenner meg litt igjen. Startet på Værnes i den andre verdenen(1152) og der er det enda mindre flyplasser. Ikke akkurat et sjakktrekk, men jeg var fersk så jeg visste ikke bedre.

Lenke til kommentar

Har bestilt noen 747-400 med 8320nm range, så skal lage noen ekstremruter jeg også etterhvert. Bare så synd det tar 168 dager før flyene kommer   :hrm:

 

Fant også ut at rutekartet virker hvis jeg går inn på "Main Route Map", mens Great circle mapper og google ikke vil vise noe som helst. Virker som om GCM slutter å virke når man har for mange ruter.

 

Er en liten bug når det gjelder ruter på sydpolen, men her kommer rutekartet mitt:

 

 

post-170171-1289215829,1198_thumb.png

 

 

Lenke til kommentar

Satt opp rute til Point Hope fra LAX og Tokyo, der jeg flyr med en McDonnell Douglas MD-87 Executive Jet. De passasjerene som har råd til å betale masse penger for hver billett skal naturligvis få et fint fly, og så satt jeg heller opp en A320-200 til å trafikkere Los Angeles - Anchorage - Tokyo-rutene mine. Tjener faktisk veldig bra på Tokyo - Anchorage, får inn €114k.

 

Rutekartet mitt er ganske artig nå;

post-76108-1289218715,4797_thumb.gif

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Har 11 Airbus A320-200 under bestilling, har også 5 som står klar til bruk. 2 stk 757-200 også i bestilling. Når jeg kommer hjem fra jobb i natt tipper jeg at jeg har ca 800mill på bok, disse blir det bestillt fly fra. Når jeg har fått alle flyene blir de alle satt i trafikk fra samme flyplass. Jeg lurer bare på hvilken flyplass.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...