Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Ser ut som CEO i Brutale Air har stukket av med alle milliardene, blir nok stille fremover...

 

Går det forresten ikke an å enkelt erstatte et fly med et annet?

 

Tenker feks på om man skal selge et fly, og ikke har lyst til å stenge alle rutene manuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Stille her i det siste...

 

Logget nettopp inn før første gang på lenge, da jeg fikk en inaktivitetsmail for en stund siden. Skrapet 130 ubruke fly som var helt nye sist jeg var innlogget, og har 140 milliarder på bok. .

 

Fant forresten ut at vedlikeholdet var overraskende lavt på ca. 1,9 milliarder, og snittalderen på flåten er 5,9 år.

 

140 milliarder euro = 1,1 billion kroner! Kan bli en fin sluttpakke til CEO i Hippie Express dette :p

 

 

Den største feilen med hele "spillet" i mine øyne er den utrolig tungvindte utskiftingen av fly. Dette ødelegger vanvittig mye av gleden når det nærmer seg tid for modernisering av flåten.. Det er ikke så kult å sitte og manuelt legge inn 5-10 ruter per fly når man kanskje har 100 fly som skal skiftes ut. Det har et fint potensial, men småting som dette gjør at jeg har mistet lysten til å fortsette for lenge siden.

 

Så nå er det avgjort. HIX legger ned virksomheten og bruker pengene på å arrangere tidenes festival med fri inngang, gratis dop, og masse god musikk. Vi har også klart å klone Jimi Hendrix og regner dette som det største trekkplasteret. Denne festivalen vil foregå midt på hardangervidden, og woodstock vil blekne i forhold!

 

Hippie Express signing out!

Endret av iskaldcola
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...