Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

45972_1723.jpg

 

Da har Air Mortel passert 40.000 PAX pr dag! Dette feirer vi med åpning av ny base i Frankfurt med gode økonomiske tall for selskapets påkommende kvartal.

 

 

Må si meg ganske satt ut når du ser hva to ATp BEa kan få til på en slik flyplass: post-197831-1288723772,2525_thumb.png

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Hvis du skal fly fra Barcelona, så ville jeg ikke kjøpt et større fly enn A320 tror jeg.. 757 blir vel litt for stort, unntatt på de aller beste rutene.

 

Fokker 100 er egentlig et genialt fly mtp inntjening i forhold til pris, men du kan nok få litt mer utav et større fly på gode ruter (Barcelona til alt med over 10pax f.eks).

 

Jeg stemmer for A320 jeg. Ikke for tregt, passe mange seter, bruker nokså lite drivstoff wink.gif

Lenke til kommentar

46681_1152.png

 

CrossAir har etablert et nytt flyselskap på #1152. Starten har vært kronglete med blant annet flytting av hub, men selskapet har nå funnet seg tilrette på Suvarnabhumi International. Har fortiden fokus på Sørøst-

Asia frem til kapitalen er kommet på plass.

 

46681_1723.png

 

VanQuish Japan Airlines er et datterselskap av CrossAir og holder til på Tokyo Narita International. Spesialiserer seg først og fremst på innenlands i Japan, med noen ruter til Kina. Vil bli sammenslått med moderselskapet og skifte navn til CrossAir når den tid kommer. Selskapet er å finnet på #1723.

 

:p

 

:w00t:

Lenke til kommentar

CEO i SleipnAir kan melde at selskapet er midt oppe i en stor omstillingsfase akkurat nå. Første steg er å utvide rutenummerene fra tre til fire siffer, en rimelig kostbar, men nødvendig affære da vi nå har over 100 ruter fra enkelte hub-er. Andre endringer vil i nær fremtid være bytte av navn og profil. SleipnAir og det norrøne temaet vi kjører passer bra og er godt kjent i Amerika og Europa, men med utvidelsene til Asia og Midt-Østen etter hvert ønsker vi et nytt navn. SleipnAir vil la kundene få være med på å omforme navnet, og de kan enten stemme på de tre nåværende alternativene eller komme med nye forslag. De tre alternativene nå er så følger: SkyHigh Airlines, Mile High Airlines/Club (:ph34r:) og Blue Skies Airways. Fargen vi tenker på å omprofilere til vil være lyseblått med et innslag av en rekke andre farger.

Lenke til kommentar

SleipnAir vil la kundene få være med på å omforme navnet, og de kan enten stemme på de tre nåværende alternativene eller komme med nye forslag. De tre alternativene nå er så følger: SkyHigh Airlines, Mile High Airlines/Club (:ph34r:) og Blue Skies Airways. Fargen vi tenker på å omprofilere til vil være lyseblått med et innslag av en rekke andre farger.

 

Mile High Club med base i Denver hadde vært fett :p

Lenke til kommentar

Da kan CEO i SleipnAir meddele at vi har utvidet til Dubai International Airport, og at første steg i utvidelsene østover er et faktum. Foreløpig har vi kun satt inn en Fokker 100 på rutene derfra, men innen de neste ukene vil Dubai få en Airbus A320 og en Fokker 100 til. SleipnAir ser frem til nye utfordringer og ruter i østen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...