Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er kult med noen Concorder. :p Blir nok et par til av dem med tiden. Til tross for at de sluker drivstoff er det jo geniale fly på lange turer. Så må jeg gjøre som deg og kjøpe inn en 747 etterhvert også.

 

Btw, fant et annet spill i denne sjangeren i stad da, Airline Emipires. Virket mer "intelligent" (man kunne f.eks ha flere turer daglig uten at man tjente mye mindre osv.), men brukergrensesnittet var mye verre enn Airline Mogul sitt. Også varierte spilldagene mellom serverene slik at en dag kunne vare 30, 45 eller 60 minutter.

Lenke til kommentar

Her er en som kommer til å få en travel dag i morgen:

 

post-170171-1288563880,7426_thumb.png

 

BT Air, hvem er du?  :p

 

Du kan jo skjekke i første post? Mener at det er Henrik C som hadde 700 mill å bruke. Vet dog ikke planene hans.

 

På en annen side er jeg stolt over å si at AirMortel har passert BergenAviatorForce på rankinglisten og har 24,379 fordelt på selskapets 162 ruter. :)

Lenke til kommentar

Hurra, 35 ruter som nå ligger laaaangt under 100% load. Gjennomsnittet ligger vel på rundt 85% av de rutene jeg må endre, men det må jo til.

 

Får ta igjen på Hippie etterhvert. :p

 

Edit: Forresten, du er klar over at du ikke tjener like bra som oss andre på rutene dine? Med en billett pris på 353, og 239 passasjerer blir det nesten 85000, men så kommer kostnader. På samme rute med en Fokker 100 tjener jeg 115.000 etter kostnader.

Edit 2: Faen, det er jo dobbelt opp. Må bestille 757!

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...