Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Da var alliansen Flying Vikings opprettet. :) Det her ikke en allianse for å utnytte nye, svake medlemer, heller å hjelpe de litt igang med å lease ut billige fly etter hvert. Har satt en grense på max. 5 ruter ut fra alliansemedlemenes baser, og en uskreven regel er at man ikke skal opprette disse rutene der et alliansemedlem allerede har ruter. Så får jeg bare ønske evt. medlemer velkommen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Propell er nok tingen til små flyplasser ja, med mindre de ligger langt unna. Men fordelen en liten jet har et jo at du kan sette den inn på kanskje to til tre ganger mange ruter som et lite propellfly, men så er det jo prisen da. En AeroHotter koster jo knapt over 1M mens en tilsvarende Gulfstream koster opp mot 10M, om ikke mer.

Lenke til kommentar

Det var da ikke meningen at du skulle få 55% load, har freq 0.5 på den du også?

 

Har du det så satt jeg vel prisen likt, med mindre det var et 767

 

Slapp av, jeg har fikset opp i den nå :) Hadde en 757-200 som fløy med freq 1 og hadde en profitt på ca 240.000 :p

 

Men har nå gjort den om til 0.5 og priset den mye høyere enn deg og har likevel 100% merkelig nok. I samme slengen fikk jeg mange ledige timer på flyet og kan sette opp flere ruter :)

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Herlig at den serveren funket, bare synd den er voldsomt treg. :p Men fikk hvertfall bestilt meg en Concorde og opprettet base i Toronto. Har jo bare 6 nye fly å sette opp så.

 

Jeg mener at man ikke bør kvitte seg med flyene før gjennomsnittsalderen nærmer seg 3-4 år, da begynner vel vedlikeholdsutgiftene å bli rimelig høye.

Lenke til kommentar

Herlig at den serveren funket, bare synd den er voldsomt treg. :p Men fikk hvertfall bestilt meg en Concorde og opprettet base i Toronto. Har jo bare 6 nye fly å sette opp så.

 

Jeg mener at man ikke bør kvitte seg med flyene før gjennomsnittsalderen nærmer seg 3-4 år, da begynner vel vedlikeholdsutgiftene å bli rimelig høye.

 

Man må close alle ruter før en kan legge flyet til salgs ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...