Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

#1723:

 

Har en ATP på vei også jeg, så begynner å få en respektabel flåte. :) ATR 72, 3x CASA C-212, Shorts 360Adv og nå altså en BAe ATP. :)

 

#1152:

 

Kjøpte akkurat en MD-90-55 av HelveticAir, og til tross for den lave alderen økte vedlikeholdsutgiftene med 100% elns. Får inn et par Airbus A320 i kveld da, så gjør jeg det lurt i å la den ene erstatte 707-en, også vrake den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, når denne blir ferdig må vi jo lage en ny, som igjen koster tokens. Blir jo en liten donasjonsrunde da, tenker jeg.

 

Har forresten satt inn ny ATP på 1723, og det er enda en i bestilling. Ny ATP bestilles i løpet av dagen.

Gidder ikke Vardax AeroHotter og de andre små drittflyene, jeg skal ha ATP/ATR eller større.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at i morgen kl 18:00 er det på tide å slippe resten av folket til, da legges passord ut!

 

untouch4ble: Ikke som jeg vet enda. Men jeg har som regel en anelse om hvor lang tid en rute vil ta. Men du kan regne på det, ettersom du har Airspeed på flyet og distansen mellom to flyplasser. Legg så turntime til slutt. Turntime + (Distanse)/(Airspeed) = Traveltime. There you go!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...