Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Athen ledig?

 

Jeg er ganske sikker på at den er ledig, men ikke 100%.. Hvis du joiner og finner ut at det er folk der, så er det visst ganske fort gjort å velge en ny  :)

 

Er ihvertfall ingen selskaper som har begynt inne på verdenen som har Athen enda. Er mange andre svære flyplasser igjen også, spesielt i USA pluss Madrid, Tokyo, Bangkok osv. Vi er bare 10stk der inne nå, men spillet har jo ikke begynt enda  ;)

 

 

Edit: Legger ved et eksempel på hvor fullstappet det er på #1152.. Dette er ruten Paris Charles De Gaulle - London Heathrow:

post-170171-1287086999,5274_thumb.png

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Tokens til egen verden bestilles i skrivende stund. Lager ut fra følgende parameter;

 

20 års lengde fra 1989 til 2009

Mellomstort fly - ATR 72-200, BAe ATP eller Fokker 50

Startcash - 500,000 €

Baser 20/10 i total/foreign

Plass til 50 eller 75 stykker totalt

 

 

2€ sendes via paypal til [email protected]. Vil ha beskjed om hvem som betaler inn slik at passord sendes ut, og for å stoppe da eventuellt hvis det blir mange (jeg skal jo absolutt ikke tjene noe på dette...). Jeg har bare et spørsmål - fritt valg av flyplass i starten, eller skal det være en viss begrensing på det? Personlig tror jeg det kan bli problematisk å begrense det.

2euro sendt, hva er listen over flyplasser tatt atm?

Lenke til kommentar

Er Athen ledig?

 

Jeg er ganske sikker på at den er ledig, men ikke 100%.. Hvis du joiner og finner ut at det er folk der, så er det visst ganske fort gjort å velge en ny  :)

 

Er ihvertfall ingen selskaper som har begynt inne på verdenen som har Athen enda. Er mange andre svære flyplasser igjen også, spesielt i USA pluss Madrid, Tokyo, Bangkok osv. Vi er bare 10stk der inne nå, men spillet har jo ikke begynt enda  ;)

 

 

Edit: Legger ved et eksempel på hvor fullstappet det er på #1152.. Dette er ruten Paris Charles De Gaulle - London Heathrow:

 

Takk for svar! da hadde det vært konge å få tatt Tokyo :)

Lenke til kommentar

Jeg skal faen meg opprette base på Antarktis og sette inn et småfly med god range der.:new_woot:

 

Tror forresten det kan bli litt morsomt med alle disse små flyplassene rundt omkring i verden, blir jo mer realistisk hvis man ønsker å leke Widerøe elns. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Hehe, "Bergen Aviation Force" med base i Dallas :D

 

Dette er de flyplassene som er tatt av de som har joinet verdenen hittil:

Hartsfield - Jackson Atlanta International - KongKake

London Heathrow - Hanza

Paris CDG - Iskaldcola

Chicago O' Hare - Zetheus

Frankfurt - M3rcutio

New York: JFK - saftsus

Los Angeles - Henrik C

Hong Kong CLK - Mchansern

Rome LDV - untouch4ble

Amsterdam Schiphol - eivind84

Dallas/Fort Worth - cruzader

Denver International - Endors

Minneapolis-St Paul International - Alt-Ctrl

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...