Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket med dem nå:-) Første parti var utsolgt og den var tatt bort fordi de ikke tok inn flere bestillinger, siden de ikke kunne garantere kundene når neste parti kommer. De som har forhåndsbetillt vil fortsatt få den neste uke fra NetCom....

da jeg snakket med netcom sa han att ingen fikk den før 10 desember og han jeg snakket med hadde og bestillt den en halvtime etter den ble lanser han og måtte vente:( håper jeg tar feil

 

ringte nettcom etter de fjærnet den fra listen og hun sa de skulle sjekke med moobi og ringe meg opp igjen..

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg nå :p tror jeg er blant første parti, men får vel bare vente og se om den faktisk blir sendt ut rundt den 27...

nå er den lagt tilbake i butikken. jeg bestilte den 9 okt når bestillte du??

btw han lovet meg når jeg bestillte att jeg skulle få første parti har det på opptak! :p

Endret av kadabriel
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg nå :p tror jeg er blant første parti, men får vel bare vente og se om den faktisk blir sendt ut rundt den 27...

nå er den lagt tilbake i butikken. jeg bestilte den 9 okt når bestillte du??

btw han lovet meg når jeg bestillte att jeg skulle få første parti har det på opptak! :p

 

 

Bestilte den 13.10, og jeg fikk også beskjed om at jeg ville få fra første parti. Fikk forresten mail fra [email protected] nå, hvor de skrev at de får den inn 29.10, og vil sende den samme dag. Får vel bare vente og se når den faktisk sendes ut.

Lenke til kommentar

Snakket med netcomfyr akkurat nå. Bestilte igår kveld (før de endret datoer). Han hadde dette å si:

 

Telefonene ligger ikke på lager enda men vil komme til dere i løpet av NOVEMBER.

(Er jeg på første "batch" selv om jeg bestilte igår?) - Ja, du vil være blant de første som får telefonen. Altså en av telefonene som vi får inn nå først. Du rakk å bestille før vi "gikk tom" og ikke hadde flere igjen som kunne forhåndsbestilles.

 

Christian

Endret av Chr1stian
Lenke til kommentar

Snakket nettopp med Netcom nå, for å forhøre meg om denne leveringsdatoen. Telefonene blir sendt ut i 2 puljer, pga fuckups fra HTC sin side. 20% av de første forhåndsbestillingene blir sendt ut 27 oktober, de resterende 80% blir sendt ut 11 desember.

Jeg fikk samme beskjed i stad jeg å. Men nå nettopp så fikk jeg beskjed om at det var bekreftet dato til 29.10.2010 isteden for 26.10.2010 så da ville de først bli sendt ut 01.11.2010 da ville de få inn til alle som hadde forhåndsbestilt. Håper det stemmer men er veldig usikker når alt forandrer seg hele tida :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg sendte nå en epost til Netcom og spurte hva som skjer med telefonen, og om den fortsatt blir sendt ut den 26/27 til meg, som lovet fra 3 forskjellige mennesker, gjennom 2 samtaler over 2 dager.

 

De har jo 3 dagers behandlingstid på kontaktskjemaet, så vi får se.

 

Evt. ringer jeg og spør i morgen om ikke svaret har kommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...