Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var HTC Desire HD bestilt fra Netcom.

 

Telefonen BLIR sendt ut til meg neste tirsdag, den 27 okt.

 

Grunnen til at den ikke blir sendt ut 26 er fordi Netcom "pakker om", som jeg regner med betyr at de setter på klistremerkene sine, legger simkortene i eskene osv.

 

Poster bekreftelsesmailen her når den detter ned i mail-innboksen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da var HTC Desire HD bestilt fra Netcom.

 

Telefonen BLIR sendt ut til meg neste tirsdag, den 27 okt.

 

Grunnen til at den ikke blir sendt ut 26 er fordi Netcom "pakker om", som jeg regner med betyr at de setter på klistremerkene sine, legger simkortene i eskene osv.

 

Poster bekreftelsesmailen her når den detter ned i mail-innboksen :)

 

det gleder jeg meg til og se. spess siden du bestilte den nå for og si det sånn. visst ikke far din eier netcom da.

mulig du har rett men faktisk så tror jeg at vi kan se lenger etter denne telefonen. den kommer sikkert ikke før nærmere 1. desember til norge. chess er den eneste som er ærlig med levrings tiden kan jeg tenke meg

Endret av kendri
Lenke til kommentar

Da var HTC Desire HD bestilt fra Netcom.

 

Telefonen BLIR sendt ut til meg neste tirsdag, den 27 okt.

 

Grunnen til at den ikke blir sendt ut 26 er fordi Netcom "pakker om", som jeg regner med betyr at de setter på klistremerkene sine, legger simkortene i eskene osv.

 

Poster bekreftelsesmailen her når den detter ned i mail-innboksen :)

 

Du har fått bekreftet dette ? Og du bestilte nå nettopp ? Jeg bestilte på torsdag fra ucan2, som er et netcom selskap, håper jeg også får min tilsendt den 27.

Lenke til kommentar

Da var HTC Desire HD bestilt fra Netcom.

 

Telefonen BLIR sendt ut til meg neste tirsdag, den 27 okt.

 

Grunnen til at den ikke blir sendt ut 26 er fordi Netcom "pakker om", som jeg regner med betyr at de setter på klistremerkene sine, legger simkortene i eskene osv.

 

Poster bekreftelsesmailen her når den detter ned i mail-innboksen :)

 

Du har fått bekreftet dette ? Og du bestilte nå nettopp ? Jeg bestilte på torsdag fra ucan2, som er et netcom selskap, håper jeg også får min tilsendt den 27.

 

 

Hvis både han i abb-avdelingen og hos moobi som jeg snakket med i går, juger, PLUSS de 2 damene jeg snakket med ista, er netcom aldri å finne i mitt hus igjen. I forhold til at jeg ser det blir skrevet at Chess er den med mest pålitelig leveringsdato, velger jeg å tro at netcom er vel så troverdig, da Netcom har hatt 26.10 som dato siden de fikk inn telefonen. Netcom har nok skjønt at dette blir en populær telefon, og gjort en avtale med Moobi om at de skal få flest, først. Jeg regner med at denne blir sendt den 27, men om jeg får den fredag 29 tviler jeg på mtp erfaringer fra posten. Så Mandag 1. nov er nok mer å stole på. Uansett er det maks 1,5 uke til jeg har den (sett at alt stemmer), og jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Da var HTC Desire HD bestilt fra Netcom.

 

Telefonen BLIR sendt ut til meg neste tirsdag, den 27 okt.

 

Grunnen til at den ikke blir sendt ut 26 er fordi Netcom "pakker om", som jeg regner med betyr at de setter på klistremerkene sine, legger simkortene i eskene osv.

 

Poster bekreftelsesmailen her når den detter ned i mail-innboksen :)

 

det gleder jeg meg til og se. spess siden du bestilte den nå for og si det sånn. visst ikke far din eier netcom da.

mulig du har rett men faktisk så tror jeg at vi kan se lenger etter denne telefonen. den kommer sikkert ikke før nærmere 1. desember til norge. chess er den eneste som er ærlig med levrings tiden kan jeg tenke meg

ærlig og ærlig.. tviler sterkt på dette, fikk tilsendt pressemelding ved uhell(?) ettersom jeg sendte mail til camilla (pr & communications manager - nordics i HTC) igår om leveringsdatoen. svaret var at ; HTC Desire HD med HTC Sense og HTCSense.com er at finde på hylderne i Norge fra d. 3. november.

Lenke til kommentar

Og da har visstnok HTC sendt ut melding om at lansering i Norge blir 3. November.

 

http://www.itavisen.no/854094/desire-hd-i-november

 

Kjedelig for oss som har hørt 26 okt. fra moobi, men er vel kanskje lov å håpe fortsatt.

 

 

ligger ikke noe om dette på htc.com ser at idg.se har skrevet det samme.. itavisen tror på ALT de leser på internett... om noe stemmer eller ikke bryr de seg ikke om.. så.. ;)

Lenke til kommentar

Har mailet litt fram og tilbake med HTC kundeservice om DHD skjermen.

Her er mailene:

Jeg spurte om hva slags skjerm DHD har.

 

The HTC Desire HD has an 480x800 PX AMOLED screen.

Hope this answered your question!

If you have any further queries, please do contact us here at HTC via email or phone!

Have a nice day!

 

Jeg spurte om det har blitt levert noen håndset med andre typer skjermer i starten? og at det var en video på htc sin hjemmeside tidligere som sa at det var SLCD.

 

No, the Desire HD will only have AMOLED.

Do you have a link to the video which states the phone has an SLCD screen?

Have a nice day!

 

Jeg takket for svaret og sa at min eneste bekymring var batteri kapasiteten.

 

Hi there!

Yes battery is a LI-ION 1230 mah.

Under test conditions when connected to 3g, this has shown to give the phone a standby time of 420 hours, and a talktime of 5.5 hours. This is under peak test conditions though, so battery-life will vary depending on each individual situation!

If you have any further questions please do contact us via email or phone!

Hope you have a lovely day!

Lenke til kommentar

Snakket med Ucan2 for 10 minutter siden og han bekreftet at de fikk inn telefonen den 26 oktober, og at jeg får den i slutten av neste uke, eventuelt i begynnelsen av uken etter det hvis posten er treg.

 

Jeg spurte i samme slengen om jeg var i noe fare for å få telefonen senere hvis de ikke skulle få inn nok telefoner. Men han var relativ sikker på at det så lang skulle være nok til alle som hadde forhåndsbestilt :D Krysser fingrene og håper jeg får en bekreftelsesmail på at de har sendt den i neste uke :D:D

Lenke til kommentar

Snakket med Ucan2 for 10 minutter siden og han bekreftet at de fikk inn telefonen den 26 oktober, og at jeg får den i slutten av neste uke, eventuelt i begynnelsen av uken etter det hvis posten er treg.

 

Jeg spurte i samme slengen om jeg var i noe fare for å få telefonen senere hvis de ikke skulle få inn nok telefoner. Men han var relativ sikker på at det så lang skulle være nok til alle som hadde forhåndsbestilt :D Krysser fingrene og håper jeg får en bekreftelsesmail på at de har sendt den i neste uke :D:D

 

 

Da stemmer det overens med det jeg hørte hos Netcom tidligere i dag, og i går, så da er vi iallefall 2 som krysser fingrene, og venter på et sporingsnr. som forhåpentligvis kommer på mail til tirsdag/onsdag :)

Lenke til kommentar

Altså, når to relativt seriøse nettaviser og en bruker her inne sier han har fått pressemelding med samme dato, så ser jeg ikke noen grunn til å tvile.

 

Så vidt jeg vet er det ingen av de nettavisene som har hennvist til noen kilder anngående dette.

 

De skriver også i Norske og Svenske butikker den 3 nov, regner med at dette er den datoen de fysisk er i butikk altså hos Elkjøp, Elprice, Lefdal osv...

 

Har fortsatt tro på at de fleste nettbutikkene får de den 26 okt, å da er ikke 1 eller 3 november så langt unna uansett.

Lenke til kommentar

Altså, når to relativt seriøse nettaviser og en bruker her inne sier han har fått pressemelding med samme dato, så ser jeg ikke noen grunn til å tvile.

 

Så vidt jeg vet er det ingen av de nettavisene som har hennvist til noen kilder anngående dette.

 

De skriver også i Norske og Svenske butikker den 3 nov, regner med at dette er den datoen de fysisk er i butikk altså hos Elkjøp, Elprice, Lefdal osv...

 

Har fortsatt tro på at de fleste nettbutikkene får de den 26 okt, å da er ikke 1 eller 3 november så langt unna uansett.

jeg fikk den på epost fra HTC Norden, mest sannsynligvis har de også fått samme epost, vanskelig å vise til kilde hvis man har fått den på epost..

Lenke til kommentar

Snakket med Ucan2 for 10 minutter siden og han bekreftet at de fikk inn telefonen den 26 oktober, og at jeg får den i slutten av neste uke, eventuelt i begynnelsen av uken etter det hvis posten er treg.

 

Jeg spurte i samme slengen om jeg var i noe fare for å få telefonen senere hvis de ikke skulle få inn nok telefoner. Men han var relativ sikker på at det så lang skulle være nok til alle som hadde forhåndsbestilt :D Krysser fingrene og håper jeg får en bekreftelsesmail på at de har sendt den i neste uke :D:D

 

 

Da stemmer det overens med det jeg hørte hos Netcom tidligere i dag, og i går, så da er vi iallefall 2 som krysser fingrene, og venter på et sporingsnr. som forhåpentligvis kommer på mail til tirsdag/onsdag :)

 

Snakket også med de istad på NetCom og de har garantert at de får den inn 26.10 og at alle som har bestillt vil ha den iløpet av uke 43, det er bekreftet dato fra HTC, kan jo være slik at de får først og har gjort det samme som Telenor som ?betalte? seg til å få Nokia N8 først.

Lenke til kommentar

Altså, når to relativt seriøse nettaviser og en bruker her inne sier han har fått pressemelding med samme dato, så ser jeg ikke noen grunn til å tvile.

 

Så vidt jeg vet er det ingen av de nettavisene som har hennvist til noen kilder anngående dette.

 

De skriver også i Norske og Svenske butikker den 3 nov, regner med at dette er den datoen de fysisk er i butikk altså hos Elkjøp, Elprice, Lefdal osv...

 

Har fortsatt tro på at de fleste nettbutikkene får de den 26 okt, å da er ikke 1 eller 3 november så langt unna uansett.

 

Ja, det er jo for alt jeg vet fremdeles mulig at vi som har bestilt på diverse sider får den tilsendt før den 3.11. Men 3.11 er vel kanskje slippdato i fysisk butikk.

Lenke til kommentar

Snakket med Ucan2 for 10 minutter siden og han bekreftet at de fikk inn telefonen den 26 oktober, og at jeg får den i slutten av neste uke, eventuelt i begynnelsen av uken etter det hvis posten er treg.

 

Jeg spurte i samme slengen om jeg var i noe fare for å få telefonen senere hvis de ikke skulle få inn nok telefoner. Men han var relativ sikker på at det så lang skulle være nok til alle som hadde forhåndsbestilt :D Krysser fingrene og håper jeg får en bekreftelsesmail på at de har sendt den i neste uke :D:D

 

 

 

Da stemmer det overens med det jeg hørte hos Netcom tidligere i dag, og i går, så da er vi iallefall 2 som krysser fingrene, og venter på et sporingsnr. som forhåpentligvis kommer på mail til tirsdag/onsdag :)

 

Snakket også med de istad på NetCom og de har garantert at de får den inn 26.10 og at alle som har bestillt vil ha den iløpet av uke 43, det er bekreftet dato fra HTC, kan jo være slik at de får først og har gjort det samme som Telenor som ?betalte? seg til å få Nokia N8 først.

Det er nok det netcom har gjort ja. Gleder meg til telefonen kommer. Har aldri før vært så oppdatert på en telefon som jeg har vært med denne, blir spennende å se om den lever opp til forventningene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...