Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte en mail til HTC Norge, den var egentlig anngående skjermen om det er LCD eller S-LCD men jeg fikk ikke akkurat svar på det jeg spurte om, men det ser ut som de skal komme med en pressemelding anngående lanseringsdato i Norge:

 

Hei ********,

 

De spesifikke detaljene om de forskjellige modellene finner du her.

 

http://www.htc.com/uk/product.aspx

 

Pressemelding om eksagt utgivelsesdato vil komme i rett tid i forhold til lanseringsdato.

 

For å besvare denne meddelelsen eller stille ytterligere spørsmål, bes du logge inn på nettstedet vårt ContactUs ved hjelp av e-postadressen og saksnummeret ditt som er *****************.

 

Med vennlig hilsen,

 

Morten

 

HTC

Lenke til kommentar

Da er det jo litt rart at ingen her inne har fått en...

 

HDFredrik: Vel, da høres det jo litt rart ut at de skal få inn så mye senere enn netcom osv.. Håper den ikke er forsinket :(

 

 

Moobi får den inn til uka som sagt, Brightpoint har allerede hatt den på lager i straks 2 uker, hvorfor de venter vet jeg ikke, kan godt være at HTC har gitt beskjed til importører at denne IKKE skal sendes ut til retailers før den 26okt. Det er ikke alltid like lett å skjønne seg på slike ting. Selv med et par år i Elkjøp bak meg, er det ikke alltid like lett å skjønne seg på importører/leverandører. Jeg håper telefonen kommer når Netcom har sagt. Hvis ikke, så blir det heller en tidlig julegave, enn en sein bursdagsgave. No stress.

 

MEN:

 

Slik det ser ut nå, får jeg den kanskje allerede til neste uke. Og mtp at jeg har bestilt fra Netcom, og snakket med moobi selv, vil det si at alle som har bestilt hos netcom frem til i dag ettermiddag iallefall, får den i.l.a neste uke, eller uken etter. Og hvis den kommer til uken/iallefall blir sendt fra moobi/netcom, skal jeg poste mail her. Og når den kommer får dere en video av min unboxing, FØR jeg i det hele tatt har åpnet den selv :)

 

At de har hatt den på lager i 2 uker har jeg overhodet ikke tro på!

Lenke til kommentar

Hvis Netcom har solgt ut første ladning noe som sannsynligvis skjedde rimelig fort, så trenger man ikke væra NASA ansatt for å skjønne at neste ladning MÅ komme senere.

 

Tror de luringene som nå avbestiller ett sted for å bestille ett annet sted istedet og havne bakerst i en ny kø må ta pillene som fastlegen har brukt tid og blekk og skrevet ut resept på. Cheesus det er en j telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...