Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Det var snakk om bilholdere for til DHD.

 

Jeg kjøpte denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=143439791

 

Har to biler som jeg bytter i mellom. Holderen er stygg som f... men fungerer greit og koster lite. I påvente av noe bedre er dette helt greit. Holderen kan vries slik at telefonen ligger eller står.

 

Skikkelig uansvarlige mennesker kan altså få med seg en episode av boardwalk empire mens man ruller rolig avgårde. Hehe. Triller sakte frem i en fergekø f.eks.

 

Biltema har noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var snakk om bilholdere for til DHD.

 

Jeg kjøpte denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=143439791

 

Har to biler som jeg bytter i mellom. Holderen er stygg som f... men fungerer greit og koster lite. I påvente av noe bedre er dette helt greit. Holderen kan vries slik at telefonen ligger eller står.

 

Skikkelig uansvarlige mennesker kan altså få med seg en episode av boardwalk empire mens man ruller rolig avgårde. Hehe. Triller sakte frem i en fergekø f.eks.

 

Biltema har noe lignende.

 

Ser fuksjonell ut iallfall.

 

Jeg ser etter noe tilsvarende for sykkel. Tenkte å bruke GPS-en på sykkelen til våren og utforskje nye småveier her på Nesodden. Skal sjekke DealExtreme.

Lenke til kommentar

Det var snakk om bilholdere for til DHD.

 

Jeg kjøpte denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=143439791

 

Har to biler som jeg bytter i mellom. Holderen er stygg som f... men fungerer greit og koster lite. I påvente av noe bedre er dette helt greit. Holderen kan vries slik at telefonen ligger eller står.

 

Skikkelig uansvarlige mennesker kan altså få med seg en episode av boardwalk empire mens man ruller rolig avgårde. Hehe. Triller sakte frem i en fergekø f.eks.

 

Biltema har noe lignende.

 

Ser fuksjonell ut iallfall.

 

Jeg ser etter noe tilsvarende for sykkel. Tenkte å bruke GPS-en på sykkelen til våren og utforskje nye småveier her på Nesodden. Skal sjekke DealExtreme.

 

Fungerer greit. Litt slarkete men hva kan man forvente til den prisen.

 

Tror de har til sykkel på Biltema. Greit å ikke kjøpe for dyrt utstyr i starten før man vet litt om bruken. Har en bod full av feilkjøpt ekstrautstyr til gadgets... :)

Lenke til kommentar

Folkens, min Desire HD er nå ankommet Oslo og videresendt :)

 

Julen er reddet, regner nesten med at den kommer i morgen! :)

 

Så flott. Gratulerer! På tide at mannen som startet denne tråden den 15 september får sin telefon.

 

Jeg tror du kommer til å bli svært fornøyd. Jeg har lite å klage på.

 

Hehe, ja var nå på tide! Har ventet på denne siden iPhonen gikk åt skogen i sommer, så har slitt meg igjennom en del måneder nå med en gammel Sony Ericsson telefon. Det blir endelig digg med nett osv på telefonen igjen :)

Lenke til kommentar

Min ankom postkontoret allerede klokken 09.00 i dag. Henten den sporenstreks, gled dere folkens, hehe. :) Forøvrig imponerende av elkjøp (les videre), for i går kveld/natt, stod det ingen mottatt sending på posten, mens jeg - som skrevet, mottok hentemld og det som var allerede klokken 09.00.

 

Menmen, herlig maskin fy faen!

Lenke til kommentar

Folkens, min Desire HD er nå ankommet Oslo og videresendt :)

 

Julen er reddet, regner nesten med at den kommer i morgen! :)

 

Så flott. Gratulerer! På tide at mannen som startet denne tråden den 15 september får sin telefon.

 

Jeg tror du kommer til å bli svært fornøyd. Jeg har lite å klage på.

 

Hehe, ja var nå på tide! Har ventet på denne siden iPhonen gikk åt skogen i sommer, så har slitt meg igjennom en del måneder nå med en gammel Sony Ericsson telefon. Det blir endelig digg med nett osv på telefonen igjen :)

Gleder meg vilt til denne mobilen! Har også gammel Sony Ericssson og gleder meg til å kunne bruke nettet ordentlig. Har bestilt Tele2 SuperCheap, tror det kommer til å nytte seg å ha det abenomentet frem til påsken:)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig min også, fra Elkjøp.

 

Jeg har bare så vidt prøvd meg litt på den:

 

Kopiert over det som var på minnekortet (8 GB Samsung), til et nytt minnekort (32 GB SanDisk) og byttet kort.

 

Overført data fra den gamle telefonen ved hjelp av blåtann (veldig fin og intuitiv funksjon).

 

Prøvd lyden på musikk: Imponerende bra slik det er innstilt fra fabrikken, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg kan gjøre innstillinger på lyden. Om lyden er så bra som jeg har fått inntrykk av til nå, spørs det om ikke Cowon-spilleren min blir overflødig.

 

Prøvd FM-radioen: Ok, men langt fra så god som på Sony Ericsson W960i (iallfall om jeg skal dømme etter resultatene jeg fikk på soverommet).

 

Prøvd GPS-funksjonen: Dette er merkelig. Telefonen tror jeg er der jeg bodde før, i en vei i Oslo, kanskje leser den noe av i SIM-kortet e.l.? Vet ikke. Kanskje trenger den bare å få skikkelig kontakt med satellittene, og jeg gjorde dette inne.

 

Prøvd å koble til e-postkontoen til Getmail. Gikk ikke automatisk, men må finne ut av innstillingene, så kanskje går det.

 

Jeg har ikke oppdatert programvaren (vet ikke om det er nødvendig) og heller ikke prøvd noe særlig med applikasjoner ennå. Var overrasket over at æ, ø og å var med på tastaturet, trodde man måtte hente et annet tastatur, som jeg trodde jeg hadde lest her.

 

Stor og tung, men det var ventet.

 

Utvilsomt en god idé å skaffe en veske til den.

Endret av Janti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...