Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Ringte elkjøp kl. 13.30 i dag. Dette var like etter jeg hadde betalt ut min htc fra postkontoret (fra komplett til 5,100). Ringte i utgangspunktet for å avbestille, men da hadde han nettopp fått mld om at de hadde den på lager, og garanterte meg å sende den i løpet av dagen. Så nå er den sendt! Hadde avtale med komplett at de skulle sende tilbake mobilen gratis, så da tapte jeg 150 kroner ved å ta ut mobilen (postoppkrav) 2 min før jeg fikk bekreftet at elkjøp sendte. Perfekt. Jaja, bedre enn å tape 1,000! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du hører på musikk ikke glem at telefonen har dolby og srs modus som kan forandres i musikkspilleren som følger med.

Personlig syns jeg srs øker kvaliteten betraktelig :thumbup:

 

skriver dette siden noen kan ha gått glipp av det

 

Har du gode erfaringer med systemet? Er det bra?

Lenke til kommentar

Har du gode erfaringer med systemet? Er det bra?

Jeg har bare gode erfaringer med systemet, lyden er overraskende bra i forhold til min gamle HTC hero.

 

Musikk med ørepropper er som en fryd, dessverre syns jeg høyttalerne kunne vert bedre men det plager meg ikke.

 

Kameraet ser jeg på det første jeg har hatt på mobil som er brukbart. Det er en guide på xda som forklarer hvordan du kan øke kvaliteten på bildene, som faktisk gir gode resultater.

 

Det eneste jeg kunne tenke meg som burde vert bedre, er et batteri med større kapasitet.

Endret av SteamWaves
Lenke til kommentar

Har du gode erfaringer med systemet? Er det bra?

Jeg har bare gode erfaringer med systemet, lyden er overraskende bra i forhold til min gamle HTC hero.

 

Musikk med ørepropper er som en fryd, dessverre syns jeg høyttalerne kunne vert bedre men det plager meg ikke.

 

Kameraet ser jeg på det første jeg har hatt på mobil som er brukbart. Det er en guide på xda som forklarer hvordan du kan øke kvaliteten på bildene, som faktisk gir gode resultater.

 

Det eneste jeg kunne tenke meg som burde vert bedre, er et batteri med større kapasitet.

Har du link til denne guiden? Jeg synes kameraet er forferdelig på DHD :(

Lenke til kommentar

Og der var mobilen sendt fra Elkjøp til den nette sum av 3995,-

 

Magisk!!! :thumbup:

 

Nå stiger spenningen i påvente om den faktisk er sort eller mocha ;)

 

 

Nice :!:

 

Er ikke alle DHD i mocha farge da?

 

Jeg for min del sitter her med et luksusproblem, jeg har splitter ny iPhone4 og DHD foran meg og jeg driver å trykke vilt på dem begge.

Det vil si, klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal beholde.

 

 

Skjermen på DHD har en nydelig størrelse må jeg si men vet ikke helt det der med batterikapasitet, der slår iPhone4 DHD så det holder.

 

Nå kjenner jeg jo iOSèt veldig bra mens jeg bare har tuklet i en knapp uke på Android så det er vel litt tidlig å trekke noen konklusjoner ennå.

 

Android har en friheten men jeg kommer ikke bort ifra at iPonene virker noe enklere i bruk og flere nyttige program.. men jeg synes skjermen ble kjedelig liten etter å ha brukt DHD en stund, rett og slett stusselig liten :!:

 

 

Gega

Lenke til kommentar

Og der var mobilen sendt fra Elkjøp til den nette sum av 3995,-

 

Magisk!!! :thumbup:

 

Nå stiger spenningen i påvente om den faktisk er sort eller mocha ;)

Wow

1. Hvorfor er prisen så lav? Det står jo at prisen er 4589 hos Elkjop

2. Sendt? Ikke på lager står det nå (har vært sånn i de siste dagene....)????

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med mytrendyphone.no?

Ser de selger telefonen for 4218nok som er desidert det laveste akkurat nå.

http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-desire-hd-37737p.html

 

De skriver: "Alle våre telefoner kommer fra Tyskland. De eneste språk som vi garanterer at telefonen og håndboken har er tyske og engelske."

Er det noe å si for Android?

 

Selges telefonen enda billigere andre steder?

Lenke til kommentar

Og der var mobilen sendt fra Elkjøp til den nette sum av 3995,-

 

Magisk!!! :thumbup:

 

Nå stiger spenningen i påvente om den faktisk er sort eller mocha ;)

Wow

1. Hvorfor er prisen så lav? Det står jo at prisen er 4589 hos Elkjop

2. Sendt? Ikke på lager står det nå (har vært sånn i de siste dagene....)????

 

Jeg tipper det var en feil fra Elkjøp, for prisen ble satt opp igjen, for så å bli satt ned igjen. Så ble den satt opp igjen.

 

Men vi som bestilte da prisen var 3995, blir ikke skuffet, og det fortjener Elkjøp honnør for. At de gir oss den prisen selv om den trolig var feil.

 

Noen som vet hva butikkene betaler i innpris?

Lenke til kommentar

1. Hvorfor er prisen så lav? Det står jo at prisen er 4589 hos Elkjop

2. Sendt? Ikke på lager står det nå (har vært sånn i de siste dagene....)????

 

Som han over her sier, det var brått skikkelig grisetilbud på den, for å så hoppe opp igjen, og ned igjen, og opp igjen.

 

Fikk mail igår om at den "var sendt". Litt usikker på om den faktisk er sendt, eller bare registrert, men jeg håper og tror at den er her i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med mytrendyphone.no?

Ser de selger telefonen for 4218nok som er desidert det laveste akkurat nå.

http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-desire-hd-37737p.html

 

De skriver: "Alle våre telefoner kommer fra Tyskland. De eneste språk som vi garanterer at telefonen og håndboken har er tyske og engelske."

Er det noe å si for Android?

 

Selges telefonen enda billigere andre steder?

 

 

Vel, du kan jo risikere å få moms da blir jo prisen over 5000,- grunnen til at jeg sier dette er for at de ikke sender fra Norge.

 

Her kan du lese mer om de

Lenke til kommentar

"Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding"

 

Stått sånn i en og en halv dag nå. Best de ikke tuller altså!

 

Samme her.

 

Samme her også, hehe.

 

Jeg trykket bare på linken i mailen og fikk opp bring, men når jeg søker på postens hjemmesider så står det at melding er mottatt men ingen innlevering.

 

Står jo 14.12 på hjemmesiden deres, som er i morgen, så får satse på det. Ville jo vært litt rart om de ikke har endret på hjemmesiden sin om det er en faktisk senere sending enn det som står! Igjen, ingenting overrasker meg lenger. Synes generelt de fleste nettbutikker om dagen har ALT for stor frihet i hva de kan love oss kunder uten at vi har noen form for sikkerhet (bortsett fra angrerett). Da er det faktisk bedre å si en uke senere, men jeg kan jo tildels forstå at butikkene kriger seg imellom om kundene også.

 

Får bare håpe den dukker opp før helga, for nå har jeg ventet siden sommeren! :cool:

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med mytrendyphone.no?

Ser de selger telefonen for 4218nok som er desidert det laveste akkurat nå.

http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-desire-hd-37737p.html

 

De skriver: "Alle våre telefoner kommer fra Tyskland. De eneste språk som vi garanterer at telefonen og håndboken har er tyske og engelske."

Er det noe å si for Android?

 

Selges telefonen enda billigere andre steder?

 

 

Vel, du kan jo risikere å få moms da blir jo prisen over 5000,- grunnen til at jeg sier dette er for at de ikke sender fra Norge.

 

Her kan du lese mer om de

 

Leste der: ...de driver ulovlig salg, i og med at Brønnøysund registeret slettet dem den 20.05.10

 

Da er saken enkel - det er bare å glemme de svindlerne (de skriver jo at pris inkl MVA. Bullshit.)

Lenke til kommentar

Jeg tipper det var en feil fra Elkjøp, for prisen ble satt opp igjen, for så å bli satt ned igjen. Så ble den satt opp igjen.

 

Men vi som bestilte da prisen var 3995, blir ikke skuffet, og det fortjener Elkjøp honnør for. At de gir oss den prisen selv om den trolig var feil.

 

Noen som vet hva butikkene betaler i innpris?

 

Hvis jeg har forstått riktig har dere bestilt når prisen var plutselig lav og satt og ventet på at telefonen skulle komme på lager. Det er sikkert derfor det står nå at varen ikke er på lager mens de sender DHDene ut til dere som har forhåndsbestilt... Hele batchen ble kjøpt/bestilt før den kom på lager.... ? :-)

 

En ting til: Har de butikkene som selger DHD for ca 5000 nok virkelig denne på lager (som de påstår på sine sider)? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Folkens, min Desire HD er nå ankommet Oslo og videresendt :)

 

Julen er reddet, regner nesten med at den kommer i morgen! :)

 

Så flott. Gratulerer! På tide at mannen som startet denne tråden den 15 september får sin telefon.

 

Jeg tror du kommer til å bli svært fornøyd. Jeg har lite å klage på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...